Băutura fenomenală care regenerează ficatul. Metoda eficientă prin care îi dai restart organului care îndeplineşte nu mai puţin de 500 de funcţii

Obiceiurile noastre de zi cu zi pot afecta buna funcționare a ficatului, organ care îndeplineşte nu mai puţin de 500 de funcţii în organism. Alimentele procesate, junk food-ul, excesul de grăsimi, de zahăr şi de sare, fumatul, alcoolul, stresul, oboseala, anxietatea şi medicamentele sunt principalii factori care contribuie la apariţia unor boli precum hepatita sau ficatul gras.

Profită acum : Ofertă de nerefuzat

Ofertă de nerefuzat . Cum facem un concediu reușit cu bani puțini!

Oferta de nerefuzat  la President Hotel & Resort**** din Băile Felix

Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló

Pentru ca acest organ să funcționeze în parametri optimi, este necesar ca, din când în când, să-i dăm un „restart”, un răgaz de câteva zile, deşi ideal ar fi câteva săptămâni. În acest răstimp, ar fi de preferat să consumăm alimente cât mai naturale, să renunţăm la zahăr, grăsimi şi sare, la consumul de alcool şi la fumat şi, dacă este posibil, să încercăm să ne relaxăm cât mai mult.

Oferte Speciale in Tara si in Strainatate!“Nou, Creta cu avionul din Baia Mare”

Profită acum: Vara în luna februarie

ATP Motors. Campanii de nerefuzat. Noi  îți găsim soluția!

AGASTIA SERV – Descopera ofertele de nerefuzat FORD

În acest scop, de mare ajutor ne-ar fi o băutură preparată în casă, care ajută nu doar la detoxifierea şi regenerarea acestui organ, dar îmbunătăţeşte şi absorbția proteinelor si sinteza acestora.

Băutura care regenerează ficatul

Pune apa la fiert si adaugă frunzele de mentă. Lasă să fiarbă circa 15 minute, apoi ia de pe foc şi pune licoarea la răcit. Adăugă sucul de lămâie, portocală şi coajă de lămâie rasă. La final, adaugă puțină miere pentru gust.

Consumă această băutură în mod regulat, rece sau caldă, după cum preferi.

Alimente pe care să le privilegiezi în timpul dietei de regenerare a ficatului

În perioadele în care consumi această băutură, introdu în alimentaţia ta alimentele enumerate mai jos:

  1. fulgi de ovăz – conţin beta-glucani, un tip de fibre care contribuie la reducerea cantităţii de grăsime depozitate în ficat. Optează pentru fulgi de ovaz integrali, care nu conţin zahăr;
  2. fructe de pădure închise la culoare (afine, zemură, merişoare) – conţin antioxidanţi care protejează ficatul prevenind chiar fibroza hepatică;
  3. usturoi – contribuie la reducerea grăsimii corporale, în cazul persoanelor care suferă de boli hepatice nealcoolice grase;
  4. struguri – cantitatea mare de antioxidanţi prezenţi în struguri reduc inflamaţia şi previn bolile hepatice;
  5. grapefruit – conţine antioxidanţi precum naringină şi naringenină, care protejează celulele hepatice, diminuează inflamaţia şi depunerea de grăsimi, crescând numărul de enzime care ard grăsimea;
  6. fructe oleaginoase – nuci, caju, Pecan, migdale, fistic, toate crude. Bogate în acizi graşi nesaturaţi, vitamina E şi acid fenolic, fructele oleaginoase scad lipidele din sânge, reglează nivelul tensiunii, previn diabetul zaharat, mortalitatea cardiovasculară şi bolile hepatice;
  7. uleiul de măsline conţine acizi graşi mononesaturaţi, vitamina E şi compuşi fenolici cu proprietăţi antiinflamatorii, hipolipidemice şi antioxidante. Pentru efecte optime, alege uleiul extravirgin.

Sursa: rtv.net

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.