Ce este SEO şi cum te ajuta să creşti vânzările magazinului online?

Dacă ai un magazin online, cu siguranţă nu îţi sunt străini termeni de tip strategii de marketing, promovare SEO, campanii de branding, realizare de conținut evergreen.

Pentru că sunt atât populare, ne-am propus să discutăm, în rândurile următoare despre promovare SEO. Care este scopul, campaniilor de optimizare, ce tehnici SEO pot fi aplicate, cum pot fi acestea combinate cu alte metode de promovare.

Ce însemnă SEO?

Răspunsul la întrebarea “Ce este SEO?” este simplu. Reprezintă totalitatea uneltelor, a tehnicilor şi a măsurilor luate în vederea optimizării pentru motoarele de căutare. Mai exact pentru Google, acesta fiind cel mai utilizat dintre toate. 

SEO înseamnă practicile realizate în vedera atragerii de utilizatori noi, interesaţi de produsele tale. Scopul principal este de creştere a vânzărilor. Optimizarea pentru motoarele de căutare are mai multe componente. Prima este partea analitică. Înainte de a trece la treabă este important să se realizeze o analiză completă a site-ului în vederea remedierii erorilor şi îmbunătățirea funcționalității acestuia. Apoi se trece la o analiză amplă a afacerii şi creare a strategiilor de promovare şi optimizare.

Dacă vorbim de SEO on page spunem clar experienţa de navigare pozitivă, intuitivitate, design responsiv, accesibilitate, rapiditate de încărcare a paginilor. Practic pentru a ţine utilizatorii în magazinul tău trebuie să ai un site prietenos, ușor de folosit, accesibile de pe orice tip de dispozitiv.  

SEO off page presupune crearea unei rețele stabile şi solide de link-uri care ajută la creşterea vizibilităţii şi atragerea de noi utilizatori. Obţinerea de link-uri se realizează, de obicei, prin crearea de articole advertoriale şi amplasarea acestora pe diferite pagini cu autoritate. O altă etapă SEO este monitorizarea campaniei analiză a rezultatelor. 

Cum poate fi crescută eficiența unei campanii de optimizare SEO

Ca eficacitatea strategiilor SEO să fie cele mai bune  este important să se adopte metode de optimizare prietenoase, agreate de algoritmii folosiți de motoarele de căutare pentru realizarea clasamentului. Se poate crea o  rețea de link-uri solidă folosindu-se site-uri cu autoritate. Conținutul creat trebuie să fie prietenos, interesant, captivant pentru utilizatorii. Aceste aspecte contribuie la creșterea autorităţii.  

Totuşi când vine vorba de magazine online, tehnicile SEO pot fi combinate cu alte  strategii de marketing în vederea consolidării imaginii vizuale şi a creșterii vizitatorilor direct interesaţi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.