Cinci semne că trebuie să mănânci mai multă sare

  1. Te simți deshidratată frecvent

Deși consumi suficiente lichide pe parcursul zilei, te simți mereu deshidratată. Atunci când corpul tău elimină prea multă apă, acest lucru conduce la un dezechilibru electrolitic, adică o valoare anormală a sodiului, a potasiului și a altor electroliți din sânge. La polul opus, nu este indicat nici să consumi prea multă sare, pentru că se va reține prea mult lichid în țesuturile corpului.

2. Te confrunți mereu cu stări de stres

În ultima perioadă te stresezi din orice, deși realizezi că nu ai motive importante pentru a-ți ieși din fire? Înseamnă că nivelul de sodiu din organism este redus și că ar trebui să consumi mai multă sare. Nu uita că printre beneficiile acestui ingredient se numără îmbunătățirea calității somnului și alungarea stării de anxietate.

3. Ai un dezechilibru hormonal

Sarea susține funcțiile tiroidei, astfel că un nivel scăzut în organism va afecta și această glandă. Sarea iodată reprezintă un aliat de bază în acest caz, motiv pentru care nu ar trebui să o excluzi din alimentația ta. Bineînțeles, îți recomandăm să ceri și sfatul unui specialist în domeniu, care îți va recomanda o dietă potrivită pentru organismul tău, după ce vei efectua investigațiile necesare.

4. Ai tensiune arterială scăzută

Oamenii se tem mai mult de tensiunea arterială ridicată și uită că și cea scăzută poate provoca probleme corpului (amețeli, dureri în piept, leșin, palpitații, dificultate la respirație, încețoșarea vederii, dezechilibru, temperatură scăzută a corpului, dificultăți de concentrare). Dacă te confrunți cu astfel de stări, adaugă mai multă sare în alimentația ta, dar numai după ce ți-ai verificat și valorile tensiunii.

5. Te simți mereu moleșită

Oricât de bine te-ai odihni peste noapte, te trezești tot obosită, fără chef de nimic. Starea se menține pe parcursul întregii zile și nimic nu pare să o alunge în totalitate. Adaugă mai multă sare în alimentația ta și vei reuși să scapi de aceste senzații. Printre beneficiile acestui ingredient se numără și stimularea metabolismului. După aceea, nu numai că te vei simți mai bine, dar vei reuși și să îți menții o greutate corporală normală pentru înălțimea ta.

Avertizările pe care le fac specialiștii tot mai des în privința consumului ridicat de sare te pot împinge în extrema cealaltă. Deși nu este indicat să o consumi în exces, nu înseamnă că ar trebui să o reduci de tot din alimentația ta. Mâncată în cantități moderate, ea chiar are o mulțime de beneficii pentru organism. Nu numai că îți oferă o experiență culinară deosebită, dar are grijă și de sănătatea corpului tău pe mai multe planuri. Întărește sistemul imunitar, menține oasele puternice, are grijă de sănătatea sistemului muscular, scade nivelul colesterolului, combate aciditatea din organism, îți menține pielea frumoasă și sănătoasă, îmbunătățește metabolismul și te ajută să dormi mai bine. Cu toate acestea, nu ar trebui să consumi mai mult de 2300 de miligrame pe zi.

Specialiștii ne recomandă să ne îndreptăm atenția spre cele mai sănătoase tipuri: sarea de mare, sarea roz de Himalaya, sarea gri, sarea neagră și sarea roșie.

Descoperă în galerie cinci semne că trebuie să mânânci mai multă sare de acum încolo!

Sursa: divahair.ro

Loading...
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.