Cum sa identifici o agentie SEO neserioasa

Colaborarea cu o agentie SEO neserioasa poate sa iti afecteze business-ul. Tehnicile de tipul ,,black-hat” iti pot aduce castiguri de scurta durata, dar site-ul tau poate avea de suferit pe termen lung.

Succesul in online se consolideaza pe practici SEO etice, bazate pe standardele impuse de Google in conformitate cu cei mai noi algoritmi. Cu toate acestea, cum poti sa afli daca o anumita agentie SEO desfasoara o activitate in pas cu ultimele tendinte in online? Iata care sunt principalele semnale pe care trebuie sa le urmaresti:

Lipsa transparentei

SEO este parte integranta a strategiei de marketing a business-ului tau, ceea ce inseamna ca fiecare tactica in parte trebuie sa iti fie clar si concis comunicata. Cere informatii agentiei cu care lucrezi si explicatii pentru orice tactica aplicata pe care nu o intelegi.

Succesul garantat

Exista foarte multe agentii SEO care iti garanteaza pozitii de top in Google inca din prima luna. SEO este o arta si nu o stiinta, iar algoritmii lui Google sunt prea putin cunoscuti de catre orice companie pentru a putea sa faca astfel de promisiuni radicale. SEO este un proces organic, ceea ce inseamna ca rezultatele se vor vedea in timp.

Plata lunara prea mica

Warren Buffett, unul dintre cei mai mari investitori ai lumii, afirma ca ,,pretul este cel pe care il platim, iar valoarea este ceea ce primim”. O agentie SEO care desfasoara o activitate de calitate nu iti va solicita niciodata 200-300 de euro pentru a lucra pentru site-ul tau. In functie de piata pe care o vizezi si de competitia cu care te confrunti, bugetul alocat poate incepe de la 500 de euro si ajunge pana la cateva mii. Stabileste o relatie solida cu agentia respectiva si solicita-i un raport lunar al rezultatelor.

Linkuri platite

Un profil solid de backlinkuri de calitate este unul dintre factorii pe care Google ii ia in considerare in clasificarea site-urilor. Construirea unei prezente de succes in online necesita rabdare. Acesta trebuie sa prezinte un continut valoros, care sa atraga linkuri naturale. Daca achizitionezi linkuri pentru a influenta deciziile lui Google, inseamna ca strategia ta este pe termen scurt si nu iti doresti ca business-ul tau online sa se bucure de succes indelungat. Noii algoritmi lansati de Google pun foarte mult accent pe experienta utilizatorilor. Un link care nu este accesat, nu aduce prea multe valoare site-ului tau. De aceea, este esential ca linkul sa fie inserat intr-un text, care sa atraga utilizatorul si sa il determine sa dea click.

Reputatia

Incearca sa afli cat mai multe lucruri despre agentia SEO cu care ti-ai propus sa colaborezi. Spre exemplu, solicita cateva detalii despre portofoliul sau de clienti si de rezultatele pe care le-a obtinut. Verifica experienta si cunostintele in domeniu si, eventual, contacteaza referintele pe care ti le-a oferit si afla daca feedbackul acestora concide cu asteptarile tale profesionale.

In momentul in care ai inceput colaborarea cu o anumita agentie SEO, mentine legatura cu aceasta. Verifica periodic activitatea acesteia, masoara rezultatele si fii implicat in orice alta activitate aditionala. Parteneriatul pe care il consolidezi nu iti va asigura un proces mai lin, dar va oferi business-ului tau sanse maxime sa se bucure de succesul SEO asteptat.

 

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.