Cum te pot ajuta SMS-urile să-ți crești vânzările? Strategiile care nu dau greș

SMS-urile sunt o bună opțiune pentru a-ți crește vânzările. Implementarea unei strategii SMS Marketing te poate ajuta să-ți atingi obiectivele. Este un instrument de comunicare în masă, care vizează un anumit public țintă, cu care se poate comunica direct, fie că acei clienți sunt noi sau existenți. Pentru acest lucru, de obicei sunt transmise informații despre promoții, concursuri și produse sau servicii.

Cum te pot ajuta SMS-urile să-ți crești vânzările? Strategiile care nu dau greș

Mesajele text utilizate în strategiile de marketing vin cu mari avantaje. De exemplu, performanțele sunt ușor de măsurat, iar procentul de destinatari care se dezabonează este scăzut. În plus, sunt multe tipuri de activități pe care le poți încerca. Iată ce ai putea să faci pentru a-ți fideliza clienții și a-ți mări veniturile.

Utilizează concursuri prin sms: sunt o modalitate de a atrage clienții, dar și de a-i fideliza. Asigură-te că premiile sunt interesante, pentru ca oamenii să-și dorescă să participe. De asemenea, poate ajuta și oferirea unui cadou doar pentru participare, cum ar fi un cupon special sau un alt premiu cu o valoare mică. Totodată, astfel de evenimente pot fi promovate și cu ajutorul celorlalte canale media, pentru a crește numărul de oameni înscriși. Vezi aici cum și când să folosești concursurile prin sms.

Dezvoltă un program de loialitate. O modalitate excelentă de a încuraja interacțiunea și loialitatea clienților este de a le oferi acestora beneficii regulate printr-un anumit tip de club VIP sau program de loialitate. Trimite-le apoi oferte exclusive, acces la evenimente și alte mesaje care să-i facă să se simtă speciali și răsplătiți pentru loialitatea lor. Vor dori să facă parte în continuare din acest mediu. Mesajele îi mențin, de asemenea, în legătură cu compania ta. Acest tip de relație îi face să devină clienți fideli, dedicați brandului.

Oferă informații privilegiate. Clienților le place să se simtă ca un insider. Trimițând mesaje către care includ informații privilegiate, aceștia vor fi mai implicați cu compania ta. Pot include accesul la produse exclusive sau chiar la informații pe care nimeni nu le-a primit anterior. De exemplu, poți trimite mesaje despre un eveniment abonaților înainte de a-l anunța în altă parte sau invitații pentru a participa la eveniment în sine.

Creează sondaje și tombole. Mesajele care includ sondaje și informații cu privire la cadouri îi fac pe clienți să interacționeze direct cu compania ta. Le permite să acționeze și să-și exprime părerea. Când vor vedea că le iei răspunsurile în serios, se vor simți mai interesați de afacerea ta. De exemplu, dacă ai un restaurant, le poți cere abonaților să aleagă următorul desert pentru meniu. Include trei sau patru opțiuni și cere-le să voteze. Desertul care primește cele mai multe voturi câștigă. Apoi, îl vei introduce în noul meniu. Oamenii vor simți că vocile lor sunt auzite, iar acest lucru va face să le crească implicarea.

Aceste tipuri de activități care presupun trimiterea sms-urilor către clienți sunt unele care au un mare succes, iar acest lucru se observă destul de repede. Cu toate acestea, e important de reținut că și experiența fizică, în cadrul companiei tale, relațiile interumane au și ele un rol destul de important.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.