Ghid Service Auto versiunea BETA

Ghid Service Auto versiunea BETA

Maşina dumneavoastră are o problemă ? A venit timpul să faceţi inspecţia periodică ?

Pasul 1
Duceţi maşina în service pentru o diagnoză

Cereţi un deviz estimativ de lucrări care să conţină şi detaliile pieselor ce urmează să fie montate (marcă şi model), inclusiv preţul lor. Dacă aveţi cel mai mic dubiu că diagnoza nu e corectă, apelaţi la o altă unitate service şi comparaţi rezultatele. Alegeţi un service ! Trebuie să vă faceţi programare pentru rezolvarea problemelor constatate.

Pasul 2

Pregătiţi maşina pentru reparaţi.

Căutaţi pe internet exact piesele ce urmează să vă fie montate. Le puteţi comanda şi de acolo daca preţurile sunt mult mai mici, alegeţi piese cu un raport bun preţ/calitate. Sunt multe informaţii disponibile pe forumuri în legătura cu acest subiect, vom include părerea mecanicilor despre diferite piese în acest Ghid.
Comandaţi toate piesele necesare şi prezentaţi-vă la mecanic pentru efectuarea lucrării de reparaţie.

Pasul 3

Repararea maşinii

Nu lăsati maşina acolo. Dacă e nevoie de mai multe zile pentru reparatie, le spuneţi că maşina trebuie să fie funcţională la închiderea programului, reveniţi zilnic cu maşina.

Staţi lângă maşină pe toată durata reparaţiei şi observaţi atent ce face mecanicul, puneţi întrebări dacă aveţi nelămuriri. Asiguraţi-vă că aveţi tigări, cafea, apă, suc, mâncare pentru a nu fi nevoiţi să parasiţi unitatea service, s-ar putea să dureze. Dacă se constată alte defecte în timpul reparaţiei, acestea vor fi rezolvate urmand din nou Pasul 1.

Pasul 4

Testul maşinii reparate

Ieşim cu ea la un test să vedem cum se comportă. Dacă apar orice zgomote, defecţiuni noi care nu existau înainte sau exista defecţiuni constatate în devizul estimativ de lucrări şi nereparate, ne întoarcem cu maşina si nu plătim pînă nu se remediază problemele.

Pasul 5

Preluarea maşinii după reparaţie

Maşina a fost reparată şi testată. Nu omite nişte lucruri importante, INAINTE SĂ PLĂTIŢI ! Cereti un deviz de lucrări efectuate. Verificaţi dacă sunt trecute toate reparaţiile realizate de unitatea service, garanţia oferită şi dacă aveţi observaţii(orice mulţumiri sau nemulţumiri) le scrieţi acolo.

Pasul 6

Dacă apar defecte

Dacă apar defecte serioase(costisitoare) la scurt timp dupa ce s-au efectuat lucrări, mergeţi cu maşina la un alt service auto pentru o diagnoza a maşini. Dacă se constată că mecanicul care a lucrat înainte la maşina a putut provoca stricăciunile se revine la service-ul unde aţi făcut lucrarea pentru a le comunica problema dumneavoastră.

Pasul 7

Dacă nu se rezolvă

Dacă nu se rezolvă problema, aveţi cateva opţiuni. Protecţia Consumatorului sau prin intermediul Ghid Service Auto. Împreună cu partenerii media vom face întâmplarea ta cunoscută tuturor, pentru ca alţii să stea deoparte de probleme similare. Cum e când un mecanic îţi inventează o problemă care te costă 6000 ron, precum în clipul realizat de Pro TV :

Efectiv cred că te doare sufletul numai când auzi. Dacă ai afla sau ai conştientizat acum că ai fost inşelat cu, spre exemplu venitul pe 4 luni, plus nervi si stres ?

Cuvinte de final de Ghid Service Auto

Sperăm la o Romanie, unde cetăţeanul şi aşa sărac, si cu duhu, sa nu fie „muls” din toate părţile. Asta e o mega mulgătoare. Respect partenerilor media !

Aceasta este versiunea BETA a , urmează versiunea 1.

Haideţi să schimbăm ceva ! Susţine şi tu ideea.

Ghid Service Auto
Loading...
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.