INCREDIBIL. S-a deschis magazinul unde totul costă un leu cincizeci

elib_3348294_69576500Magazinul unde totul costă un leu cincizeci. A terminat marfa în două zile

Bine aţi venit în magazinul unde totul costă un leu cincizeci. Nu face parte din vreun mare lanţ de retail şi trebuie să vă grăbiţi pentru a profita de preţul unic – rămâne des fără marfă.

Conceptul EasyFoodstore s-a deschis luni, 1 februarie, în Londra şi a fost nevoit să suspende activitatea miercuri şi joi, după ce a rămas fără marfă. Magazinul a fost redeschis vineri.

Fondat în nord-vestul Londrei de Sir Stelios Haji-Ioannou, fondatorul companiei aeriene low-cost EasyJet, EasyFoostore vinde 76 de produse, alimente de bază – ceaiuri, cafea, paste făinoase, biscuiţi sau fasole – şi practică un preţ unic, de 25 de pence (aproximativ 1,5 lei). Preţul este promoţional şi rămâne valabil toată luna februarie. De la 1 martie, preţurile vor creşte şi vor fi diferenţiate, dar patronul magazinului promite că totul va rămâne foarte ieftin. Produsele sunt oferite sub marca unică a magazinului, fără branding de la alte companii. Magazinul nu ţine produse proaspete, precum carne, peşte, legume sau fructe.

„Interesul consumatorilor a fost copleşitor. Ultimii clienţi (înainte de închiderea magazinului, miercuri, din lipsă de marfă – n.r.) au venit tocmai din Canterburry (aproximativ 100 de kilometri – n.r.). Am estimat că avem suficientă marfă pe inventar pentru două săptămâni, dar s-a vândut totul într-o zi şi jumătate”, a declarat pentru The Guardian purtătorul de cuvânt al EasyFoodstore.

Magazinul a fost înfiinţat sub sloganul „Fără mărci scumpe. Doar mâncare la preţuri oneste”.
Piaţa britanică a retailului de alimente a fost luată cu asalt de lanţuri germane de discount, precum Lidl şi Aldi, care au forţat marile reţele britanice de supermarketuri, precum Tesco, Sainsbury’s sau Morrisons, să reducă drastic preţurile şi cheltuielile şi să se repozişioneze pe piaţă.

Stelios Haji-Ioannou şi familia sa controlează 35% din acţiunile EasyJet, fiind cel mai mare acţionar al companiei de transport aerian low cost. Omul de afaceri vrea să extindă brandul „Easy” în alte sectoare, inclusiv cel auto, hotelier, imobiliar sau de fitness.

Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. sursa: economica.net

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.