Noi reguli de eliberare a paşapoartelor la domiciliu sau reşedinţă

pppÎncepând cu data de 23.06.2014, cetăţenii români cu domiciliul în România pot opta pentru a primi paşapoartele la domiciliu sau reşedinţă.

Dacă persoana care solicită eliberarea paşaportului electronic optează pentru livrarea acestuia la domiciliu/reşedinţă trebuie să completeze cererea suplimentară „CERERE LIVRARE CURIER”. Contravaloarea acestui serviciu este de 8,68 lei, inclusiv T.V.A. şi se va achita la primirea paşaportului. Furnizarea numărului de telefon pentru prestarea acestui serviciu este obligatorie.

Curierul va livra paşaportul sub semnătură de primire doar titularului, unuia dintre părinţi (în cazul minorilor care nu au împlinit vârsta de 14 ani) sau unei persoane împuternicite (prin procură specială autentificată). Destinatarul primeşte automat un SMS în care este informat cu privire la ziua în care va fi efectuată livrarea, adresa la care va sosi curierul şi numărul de document de transport ce va însoţi plicul cu paşaportul. Dacă în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea notificării prin SMS destinatarul paşaportului nu este găsit la adresă, iar curierul nu a putut lua legătura telefonic cu destinatarul, plicul conţinând paşaportul va fi returnat la serviciul public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple judeţean din raza de domiciliu/reşedinţă.

Paşaportul va putea fi preluat oricând de la sediul respectivului serviciu public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple judeţean.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.