Numărul conturilor atribuite utilizatorilor români de Facebook a ajuns la 7,2 milioane, în S1

Numărul conturilor atribuite utilizatorilor români de Facebook a ajuns, la jumătatea acestui an, la 7,2 milioane, în timp ce numărul paginilor românești cuantificate pe pagina de socializare a depășit 25.000, în creștere cu 5% față de începutul anului, arată datele Facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor românești create pe rețeaua socială Facebook.

Foto: (c) DADO RUVIC/ REUTERS

Conform sursei citate, în fiecare lună în jur de 4 milioane de utilizatori de Facebook interacționează cu conținutul publicat pe paginile românești ale rețelei de socializare.

Astfel, în luna martie din 2014, Facebrands a înregistrat un maxim de 4.357.148 utilizatori care au intrat în contact prin ‘Like’, ‘Share’ sau ‘Comment’ la nivel de conținut sau mesaj pe cele 25.000 de pagini românești de Facebook.

Statistica relevă faptul că, în prima jumătate a anului 2014, un număr de 8.973.726 utilizatori unici de Facebook au interacționat cu paginile românești de Facebook, o parte însemnată din acest total fiind utilizatori străini.

În intervalul ianuarie — iunie 2014, numărul paginilor de Facebook a crescut cu puțin peste 1.000 (+5% față de începutul anului. Cele mai multe pagini românești de Facebook au fost create între anii 2011-2012 (15.600), respectiv în 2013 (3.967).

Majoritatea acestor pagini sunt în categoriile: Afaceri locale (2.616), Artă și Cultură (1.582), Sănătate & Îngrijire personală (1.397), Magazine online (1.396) și Bloguri (1.058).

Potrivit Facebrands.ro, dintre cele 7,2 milioane de conturi atribuite de Facebook utilizatorilor români, 93,60% au orașul setat în profil.

Capitala are, în continuare, cei mai mulți utilizatori din România, cu 1.480.640 conturi (21,97% din total), urmată de Cluj-Napoca, Timișoara și Iași (cu câte 3,86% din total) și Constanța (cu 3,08%). Alte nouă orașe au peste 100.000 de conturi de utilizatori de Facebook: Craiova, Brașov, Galați, Ploiești, Oradea, Arad, Bacău, Pitești și Sibiu.

Persoanele cu vârste cuprinse între 25-34 de ani (30,1% din total) dețin supremația la capitolul accesării cu frecvență ridicată a Facebook. Pe locurile următoare se situează persoanele cu vârste între 18 și 24 de ani (27,2%) și cele 35 și 44 de ani (17,4%).

Raportul dintre persoanele care utilizează rețeaua de socializare Facebook este în favoarea bărbaților, cu 63,93% din conturi. Femeile utilizează în proporție de 36,07% Facebook, în timp ce, din punct de vedere al stării civile, persoanele căsătorite sunt pe primul loc (51,56%), urmate de persoanele singure, cu 32,12% din total.

Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor românești create pe rețeaua socială Facebook, lansat la începutul anului 2011 de Standout și Byte Flux, transformat în 2013 în entitate independentă. Site-ul prezintă atât date despre activitatea utilizatorilor pe Facebook, cât și despre evoluția și activitatea paginilor românești pe această rețea.

 

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.