Obiceiul banal care te scapă de grăsimea de pe șolduri. Cum să scapi simplu de ”aripioarele” nedorite!

Cea mai mare problemă a doamnelor și domnișoarelor care se respectă o reprezintă grăsimea acumulată pe burtă și șolduri.

Profită acum : Ofertă de nerefuzat

Ofertă de nerefuzat . Cum facem un concediu reușit cu bani puțini!

Oferta de nerefuzat  la President Hotel & Resort**** din Băile Felix

Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló

START OFERTE:Destinatii pentru toate gusturile si bugetele in toate colturile lumii

Profită acum: Vara în luna martie

AGASTIA SERV – Descopera ofertele de nerefuzat FORD

Multe studii dovedesc faptul că surplusul de grăsime -din zonele predispuse la acumularea de grăsime ( șolduri, abomen, fese, coapse) – apare din cauza unui dezechilibru hormonal, pe fondul stresului, al stilului de viață necorespunzător, haotic, lipsa mișcării și a unei alimentații necorespunzătoare.

Renunță la mâncărurile pline de zahar și grăsimi

Atunci când mănânci zahăr, organismul declanșează o cantitate enormă de insulină, pentru a se apară și pentru a putea metaboliza glucoza pe care tocmai ai consumat-o. Insulina este un hormon secretat de pancreas. Ea este indispensabilă pentru reglarea glicemiei după mese şi permite utilizarea glucozei de către celule. Dacă „aripioarele” tale sunt excesiv de proeminente, cel mai probabil s-ar putea să ai probleme cu acest hormon, care în mod normal are rolul de a regla cantitatea de zahăr din sânge. O dieta ce abunda în zahar determina celulele să nu mai funcționeze corect și excesul de glucoza din sânge rămâne în aceste zone problematice.

Așadar, este important să reduci pe cât posibil consumul de zahăr. Înlocuiește produsele ce conțin mult zahar (ciocolata, prăjiturile, torturile) cu fructe proaspete sau fructe uscate. Stiu câteva deserturi delicioase pe care le poți face din fructe uscate și fructe proaspete, care să te și ajute să slăbești și să arzi caloriile. În același timp, sosurile grase, prăjelile sunt de evitat, deoarece pe cât sunt de nesănătoase și periculoase pentru oganism, pe atât reprezintă niste adevărate bombe calorice , care se vor instala comod direct pe șoldurile tale.

Mănâncă micul dejun în fiecare zi. Ea este cea mai importanta masa a zilei. Potrivit Consiliului American de Exericitii fizice, luandu-ți timp să iei micul dejun în fiecare zi, te vă ajuta să faci alegeri alimentare sănătoase și să previi mâncatul excesiv și raitele prin bucătărie de peste zi. Studiile au arătat că cei care și-au făcut un obicei din a servi micul dejun în fiecare dimineața , au șanse să slăbească cu până la 5-6 kilograme într-un an de zile, fară niciun alt efort.

Ai nevoie de energie pentru a da randamen bun pe tot parcursul zilei și nimic nu te energizeaza mai bine decât o salată de fructe sau un iaurt rece cu câțiva fulgi de ovăz și putina miere.

Sursa: rtv.net

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.