UPC Romania face angajări. Iată posturile vacante

UPC Romania face angajări. Iată posturile vacante

Oferta de muncă disponibilă în această perioadă la UPC România, dar şi profilurile profesionale şi de personalitate căutate de angajatori pentru locurile de muncă vacante.

UPC angajează pe postul de specialist debite.
Candidatul potrivit pentru acest post are foarte bune abilităţi de comunicare, ascultare, negociere, are cunoştinţe medii de Engleză, e sociabil, atent la detalii, bine organizat, ştie să lucreze în MS Office.

Detalii despre acest post găsiţi în anunţul de recrutare care poate fi accesat la acest link.

UPC angajează pe postul de business development analyst. Candidatul potrivit pentru acest post are studii superioare, cel puţin doi ani experienţă într-un post sau într-o industrie similară, cunoaşte la nivel avansat programele din MS Office şi Engleza. Are, de asemenea, abilităţi de comunicare şi prezentare a informaţii complexe, are gândire logică, abilităţi de organizare şi planificare, e integru şi orientat către rezolvarea problemelor.

UPC angajează pe postul de consultant business.
Candidatul potrivit pentru acest post are minimum un an experienţă relevantă în vânzări directe către clienţi persoane juridice, are cel puţin cunoştinţe medii de Engleză, cunoştinţe tehnice privind mediile de comunicaţii – cablu, fibra optică, wireless, foarte bune abilităţi de lucru cu PC-ul. Candidatul potrivit pentru acest post are, de asemenea, permis de conducere categoria B, e integru, are abilităţi de comunicare şi de negociere, e sociabil şi orientat către soluţionarea problemelor.
UPC angajează un consilier servicii generale.
Candidatul potrivit pentru acest post are abilităţi de comunicare şi e sociabil. Detalii despre acest post găsiţi în anunţul de recrutare care poate fi accesat la acest link.

UPC angajează un contabil trezorerie.
Candidatul potrivit pentru acest post are minimum doi ani experienţă în domeniu, are cunoştinţe de operare şi administrare Multicash/online, are foarte bune abilităţi de lucru cu PC-ul, cunoştinţe aprofundate de Excel, e creativ, are foarte bune abilităţi de organizare, comunicare, de planificare, e orientat către clienţi şi atingerea rezultatelor şi e integru.

sursa:romaniatv.net

Loading...
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.