VITAL NU încasează contravaloarea serviciilor la domiciliul abonaților!

Atenționăm toți utilizatorii serviciului să nu se lase păcăliți de falsi încasatori care le cer bani pentru diverse servicii prestate în numele societății. Tragem acest semnal de alarmă, deoarece, în ultima perioadă mai mulți băimăreni au semnalat că diverși indivizi le-au cerut bani pentru plata facturii la apă și canalizare sau pentru alte servicii efectuate în numele societății. Falșii angajați cer plata pe loc pentru citirea contorului sau pentru anumite reparații sau lucrări efectuate la rețeaua de alimentare cu apă. Aceste persoane pretind a fi angajați ai societății și au asupra lor chiar  și legitimații de serviciu și chitanțiere false. Precizăm cu femitate că societatea nu are personal angajat care să încaseze bani pe teren.

În cazul în care vă confruntați cu astfel de situații, puteți sesiza Dispeceratul Central al S.C. VITAL S.A. care vă stă la dispoziţie NON STOP apelând numerele de telefon: 0262 212550, 0262 215150, 0262 215151, 0262 215152, Biroul Relații cu Publicul la numerele de telefon 0262 213574, 0262 213575,  de luni pană joi în intervalul orar 07.30 – 16.00, vineri în intervalul orar 07.30 – 13.30, dar și poliția localității de care aparțineți.

Reamintim utilizatorilor S.C. VITAL S.A. care sunt modalitățile prin care pot achita contravaloarea facturii pentru serviciile de alimentare cu apă potabilă și canalizare simplu, rapid și fără comision:

  • Plata ȋn numerar sau cu cardul la ghişeele S.C. VITAL S.A.se poate face și fără prezentarea facturii la ghișeu
  • Plata online, direct de pe portalul web vitalmm.ro

Această facilitate este disponibilă gratuit pentru toţi utilizatorii care au un cont pe portal.  Plata se poate efectua cu ajutorul unui card bancar valid VISA sau MasterCard.

  • Plata la comercianţii care au afişată sigla PayPoint sau Payzone, prin scanarea codului de bare a facturii care se doreşte a fi plătită;
  • Plata prin direct debit pentru clienţii care au cont bancar deschis la Raiffeisen Bank
  • Plata la ghişeele bancilor Alpha Bank, Piraeus Bank sau Banca Romanească prin scanarea codului de bare de pe factură.
  • Plata la terminalele de plăți Roboțel BRD și Facturel Banca Transilvania, prin scanarea facturii care se dorește a fi plătită
  • Plata prin transfer bancar. Pentru identificarea plății este necesar să precizați pe ordinal de plată codul client și numărul facturii.
Relatii Publice
SC VITAL SA BAIA MARE
Adresa: Strada Gheorghe Șincai nr. 21
Email: relatii.publice@vitalmm.ro
Tel: 0262 215150 int 177
www.vitalmm.ro
Loading...
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.