„Nu se poate…”, „nu ştiu…”… Încă femeie a dat piept cu „profesionalismul” celor de la firma „Fan Courier”. Ce a făcut clienta este SAVUROS

Fan-CurierCând a comandat, pe internet, în 8 ianuarie, telefonul dorit, timișoreanca L.M. a luat de bună promisiunea expeditorului, firma Germanos, care i-a transmis că în maximum 72 de ore îi va fi expediat celularul. Niciuna dintre cele două părți nu se gândea însă că, odată expediat, “smartphone”-ul nu va ajunge niciodată la destinație… “Meritul” îi aparține intermediarului, Fan Courier, care și-a mai dat, încă o dată, cu firma în cap.

În 11 ianuarie, Germanos i-a confirmat clientei din Timișoara că a predat celor de la Fan Courier coletul, fiind deci o chestie de câteva zeci de ore până ce acesta va ajunge la destinație.
Ce s-a întâmplat, aflaţi pe RENAŞTEREA.RO.
Loading...
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.