În urma sesizărilor primite referitor la modul de organizare și desfășurare a concursului organizat în perioada 8-12 iunie 2017, pentru ocuparea a două posturi vacante de asistent medical la Spitalul de Boli Infecțioase și Psihiatrie Baia Mare, instituție aflată în subordinea Consiliului Județean Maramureș, președintele Gabriel Zetea a dispus formarea unei comisii de verificare care să cerceteze modul în care au fost respectate reglementările legale în domeniu.
În urma efectuării verificărilor și din concluziile raportului Comisiei de verificare, a rezultat că sub aspect organizatoric au fost respectate prevederile HG nr. 286/2011 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar, în schimb au existat abateri de la procedurile privind modul de desfășurare al etapelor concursului, reglementate prin HG 497/2010.
În acest context, Președintele Consiliului Județean Maramureș a dispus începerea cercetării administrative împotriva acelor membri ai Comisiei de examinare și Comisiei de contestatii, care prin încălcările procedurale realizate au viciat rezultatele concursului, precum și demerarea demersurilor legale privind constatarea nulității de drept a concursului, aspect de competența unei instanțe judecătorești.
Biroul de presa al Consiliului Județean Maramureș