Publicitate
Aquapark-728x90px
Banner2

Adevărul crunt despre carnea de pui! De ce este total interzis să o consumi

Adevărul crunt despre carnea de pui! De ce este total interzis să o consumi

Carnea de pui, un aliment favorit al multor persoane, a devenit din ce în ce mai populară în ultimii 30 de ani. Mulți oameni consideră că aceasta vine numai cu beneficii. Care este, de fapt, adevărul?

Riscul de a dezvolta obezitate a crescut semnificativ în ultima vreme iar una din cauzele principale este considerată a fi carnea de pui, conform informațiilor transmise de sfatulmedicului.ro.

ATP Motors. Campanii de nerefuzat. Noi  îți găsim soluția!

Oferte de nerefuzat 2021

Oferta de nerefuzat  la President Hotel & Resort**** din Băile Felix

Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló

Potrivit unor studii realizate recent, s-a constatat ca puiul crescut cu actuala tehnologie, fiind vizat până și cel ecologic, vândut pentru consumul uman, deoarece acesta oferă mai multă energie din grăsimi decât din proteine.

Hormonii de creștere apariția diferitelor afecțiuni

Conform sursei menționate, pubertatea precoce poate fi determinată de hormonii de creștere care se regăsesc în carne și în produse lactate. Mai mult, este dificil de stabilit care ar putea fi impactul specific al hormonilor de creștere din produsele alimentare asupra dezvoltării tinerelor femei.

Chiar și așa, unii cercetători sunt de părere că steroizii declanșează pubertatea prematură și cresc riscul de cancer la sân. Astfel, specialiștii recomandă persoanelor îngrijorate de acest potențial efect secundar să consume sau produse lactate fără hormoni de creștere sau să evită pe cât posibil carnea și produsele lactate.

Alertă alimentară pentru toți cei care mănâncă carne

Carnea, alimentul preferat al românilor, crește riscul bolilor de inimă. Concluzia a fost desprinsă dintr-un studiu realizat de cercetării de la Oxford. Specialiștii au arătat că 50 de grame de roșie cresc riscul de afecțiunilor cardiovasculare cu 9%. În cazul cărnii procesate, lucrurile sunt și mai grave. Aici, riscul se ridică la 18%.

Concluzia specialiștilor de la Oxford a venit după ce peste 1,4 milioane de persoane au fost monitorizate pe o perioadă de 30 de ani. După ce au văzut datele cercetărării, ei au recomandat categoric un stil de viață pe care îl consideră mai sănătos. Acest lucru presupune o dietă bazată pe fructe, legume și cereale integrale.

Sursa: capital.ro

Publicitate
Mara-728x90-2
Radiozu_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Publicitate
Banner-lunguiet-4
Packaging_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Ecoprovider
Logo-Agromir
General_insidemedia_330x330_gif_en_330x330_20fps_50q_pal1
Distribuie:

Parteneri

Logo-fcsbLOGO-Academia-HagiApsr-logoRomania-logoLeontin-agrepresLogo-aniversar95-opera-cluj-300x100D1
CUCUBAU-300x100Sigla-expl-e1399142318655Sport-profit153633571_112130517586930_6848597127967361658_nCase-de-Pariuri-OnlineLogo-iasi1Ziar-com2
Trimite o stire