Alimentație: Cum poți reduce nivelul tensiunii arteriale?

Tensiunea arterială ridicată – sau hipertensiunea arterială – poate fi cauzată de mulți factori, cum ar fi fumatul, supraponderalitatea sau obezitatea, stresul, consumul de alcool și prea multă sare în dietă.

În timp ce medicii sunt cei care prescriu medicamente pentru a ajuta la scăderea tensiunii arteriale, există o mulțime de remedii naturale pentru a controla hipertensiunea printr-o dietă sănătoasă. Iată patru dintre ele:

1. Mănâncă o dietă în stil mediteranean

În primul rând, dacă nu aveți deja o dietă mediteraneană, ar trebui. Pentru al patrulea an consecutiv a fost declarată cea mai bună dietă din lume. Alimentele incluse în aceasta nu sunt doar delicioase, ci sunt bogate în nutrienți. Această dietă este bogată în fructe, legume și acizi grași omega-3 sănătoși. Pentru a reduce tensiunea arterială în mod natural, urmați o dietă mediteraneană cu ulei de măsline, pește și fructe de mare, semințe de in și nuci, la care se adaugă o mulțime de fructe și legume.

2. Crește aportul de potasiu

Adăugarea în dietă a unor alimente bogate în potasiu poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale și protejarea împotriva hipertensiunii. Potasiul ajută la contracararea efectelor negative ale unui exces de sodiu în organism. Îl găsiți în banane, cartofi dulci, spanac, pepene galben și avocado.

3. Crește aportul de magneziu

Magneziul are capacitatea de a reduce tensiunea arterială instantaneu, relaxându-vă vasele de sânge. Deci, adăugați la dietă alimente bogate în magneziu, cum ar fi spanac, semințe de dovleac, migdale și fasole neagră.

4. Reduceți aportul de sare

Cea mai mare parte din sarea pe care o mâncăm provine din alimente procesate și/ sau ambalate. Dacă eviți să mănânci „mâncare de-a gata” poți controla cantitatea de sare pe care o consumi zilnic și asta va duce la scăderea tensiunii arteriale și / sau la prevenirea apariției hipertensiunii.

American Heart Association recomandă nu mai mult de 2.300 de miligrame (mg) de sare pe zi și o limită ideală de cel mult 1.500 miligrame pe zi pentru majoritatea adulților, în special pentru cei cu tensiune arterială crescută. Chiar și reducerea consumului cu 1.000 mg pe zi poate îmbunătăți tensiunea arterială și sănătatea inimii. Ca să înțelegeți ce înseamnă asta, o ¼ dintr-o lingurăță cu sare înseamnă circa 575 de miligrame.

sursa

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.