Publicitate
Aquapark-728x90px
Banner2

Au băut două cești de cafea zilnic și și-au prelungit viața. Cum este posibil așa ceva

Au băut două cești de cafea zilnic și și-au prelungit viața. Cum este posibil așa ceva

Miliarde de oameni din întreaga lume sunt dependenți de cafea, aceasta fiind și al doilea cel mai consumat produs. Deși mulți evită băutura, un experiment arată că două cești din ea îți pot prelungi viața. Cum este posibil și ce se întâmplă în corpul tău?

Două cești de cafea pe zi îți prelugesc viața

Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló

Cafeaua e una din cele mai consumate băuturi, mai cu seamă dimineața. Cei care au probleme cu inima o evită, câteva miliarde o consumă, iar milioane de oameni se pot numit dependenți de ea. În timpul acesta, specialiștii susțin că două cești pe zi te ajută să-ți prelungeti viața. S-a descoperit că băutura consumată în termeni normali e asociată cu reducerea riscului de agravare a stării de sănătate în cazul pacienților cu cancer de colon metastazic. S-a demonstrat că 1.171 de pacienți cu o astfel de afecțiune care au băut două căni de cafea pe zi sau trei au fost încântați de noile modificări, studiile demonstrând că speranța lor de viață a crescut.

ATP Motors ofera clientilor o promotie montaj anvelope de iarna

Acest lucru e valabil și pentru durata celor de dinainte ca boala să se fi agravat, comparativ cu cei care nu au băut cafea. RRA arată că oamenii care au consumat mai mult de trei cești de cafea s-au simțit și mai bine. Autorii studiului susțin că multe componente ale cafelei au efecte antioxidante și antiinflamatorii, dar și beneficii pentru sănătate care pot fi active împotriva cancerului. „Se știe că mai mulți compuși din cafea au proprietăți antioxidante, antiinflamatorii și alte proprietăți care pot fi active împotriva cancerului”, a declarat Chen Yuan, ScD, Dana-Farber, autor al studiului împreună cu Christopher Mackintosh, MLA.

Curiozități despre cofeina din boabele de cafea

„Folosind apă fierbinte sub presiune şi 42 de boabe de cafea prăjită şi măcinată, espressorul permite extragerea rapidă a aromelor şi formarea unui strat superior de spumă fină şi cremoasă. Lucrătorii din magazinele de cafea care foloseau espressorul erau cunoscuţi în Italia sub numele de „baristas”, iar acest loc de muncă era de cele mai multe ori oferit tinerilor. Cafeaua conţine în mod natural o varietate de compuşi inclusiv cafeina, antioxidanţi şi diterpeni. Aceştia contribuie nu doar la aroma sa unică, dar şi la mult cercetatele efecte benefice ale cafelei. Profilul nutriţional final al cafelei este influenţat de dimensiunea ceştilor, de adăugarea laptelui, frişcăi, zahărului sau a îndulcitorilor care pot conduce la creşterea conţinutului caloric. Din perspectivă istorică, cafenelele erau un punct social de întâlnire important în Europa, iar apariţia lor a încurajat numeroase transformări culturale şi politice pe parcursul secolelor al XVII-lea şi XVIII-lea”, arată adevărul.ro.

SURSA

Publicitate
Mara-728x90-2
Radiozu_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Publicitate
Banner-lunguiet-4
Packaging_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Ecoprovider
Logo-Agromir
General_insidemedia_330x330_gif_en_330x330_20fps_50q_pal1
Distribuie:

Parteneri

Logo-fcsbLOGO-Academia-HagiApsr-logoRomania-logoLeontin-agrepresLogo-aniversar95-opera-cluj-300x100D1
CUCUBAU-300x100Sigla-expl-e1399142318655Sport-profit153633571_112130517586930_6848597127967361658_nCase-de-Pariuri-OnlineLogo-iasi1Ziar-com2
Trimite o stire