Publicitate
Aquapark-728x90px
Banner2

Consumul zilnic de fructe și legume este strâns legată de longevitate. Ce cantități sporesc sănătatea organismului?

Consumul zilnic de fructe și legume este strâns legată de longevitate. Ce cantități sporesc sănătatea organismului?

Consumul de fructe și legume poate crește durata de viață, potrivit unui nou studiu publicat de American Heart Association (AHA). Mai exact, consumul a cel puțin douăporții de fructe și trei de legume pe zi poate să scadă cu 13% riscul de deces precoce din toate cauzele, potrivit cercetătorilor

„Această sumă oferă cel mai mare beneficiu în ceea ce privește prevenirea bolilor cronice majore și este un aport relativ realizabil pentru publicul larg”, a declarat autorul principal Dr. Dong Wang, epidemiolog și nutriționist la Harvard Medical School și Brigham and Women's Hospital din Boston.

Cercetătorii are au realizat studiu au analizat datele de la peste 2 milioane de persoane din SUA și alte țări. Conform rezultatelor studiului, persoanele care consumau cinci porții pe zi comparativ cu cele care mâncau doar două porții pe zi aveau: un risc cu 13% mai mic de deces din toate cauzele; un risc cu 12% mai mic de deces din cauza bolilor de inimă și accident vascular cerebral; un risc cu 10% mai mic de deces cauzat de cancer și un risc cu 35% mai mic de deces din cauza bolilor respiratorii.

Publicitate
Mara-728x90-2
Radiozu_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Publicitate
Banner-lunguiet-4
Packaging_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Ecoprovider
Logo-Agromir
General_insidemedia_330x330_gif_en_330x330_20fps_50q_pal1
Distribuie:

Parteneri

Logo-fcsbLOGO-Academia-HagiApsr-logoRomania-logoLeontin-agrepresLogo-aniversar95-opera-cluj-300x100D1
CUCUBAU-300x100Sigla-expl-e1399142318655Sport-profit153633571_112130517586930_6848597127967361658_nCase-de-Pariuri-OnlineLogo-iasi1Ziar-com2
Trimite o stire