DE CE AI NEVOIE DE O COMPANIE SEO ȘI CUM SĂ O ALEGI PE CEA POTRIVITĂ

Este timpul să vă gândiți cum și unde să vă promovați digital. La început, construirea unei strategii de marketing online poate părea ca un puzzle stricat cu o sută de piese incongruente. Poate părea complicat și necesită mult timp, dar rezultatul final va merita timpul și efortul depus.

Este timpul să vă gândiți cum și unde să vă promovați digital. La început, construirea unei strategii de marketing online poate părea ca un puzzle stricat cu o sută de piese incongruente. Poate părea complicat și necesită mult timp, dar rezultatul final va merita timpul și efortul depus.

Așadar, de unde ar trebui să începeți?

La fel ca în cazul oricărui puzzle, cel mai logic este să începeți cu o strategie SEO (Search Engine Optimization) – piesele proverbiale de colț pentru orice plan de marketing digital. Nu numai că SEO vă va ajuta să vă optimizați fluxul de lucru, dar va contribui la construirea unei baze pentru toate celelalte piese ale puzzle-ului de marketing.

Dacă echipa dvs. nu are cunoștințe SEO sau nu dispune de timpul și resursele necesare pentru a învăța și implementa o strategie SEO, atunci ar trebui să luați în considerare serios angajarea unei companii SEO care să gestioneze acest proces pentru dvs. Graba de a vă lansa site-ul poate avea consecințe dezastruoase pentru afacerea, brandul și clienții dvs., așa că faceți-vă timp pentru a angaja profesioniști adevărați și salvați-vă o parte din suflet.

Tehnici SEO pentru a vă proteja marca

Cei trei piloni ai creării imaginii unui brand sunt conținutul, designul și experiența utilizatorului – și toate sunt strâns legate de SEO:

Conținut – dar nu orice fel de conținut. Trebuie să promovați un conținut optimizat pentru cuvinte cheie relevante, astfel încât marca dvs. să devină vizibilă pentru motoarele de căutare. În acest mod, marca dvs. este expusă unei multitudini de utilizatori care caută produse și servicii specifice pe care le oferă compania. După ce ați produs suficient de mult conținut consistent și ați atras un flux constant de trafic, marca dvs. poate deveni sinonimă cu aceleași produse și servicii pe care le promovați. De exemplu, în unele părți ale lumii, crema de brânză este cunoscută pur și simplu ca „philadelphia”, ca și cum nu ar exista alte versiuni disponibile!

Design – odată ce brandul dvs. este descoperit, veți dori să vă întâmpinați vizitatorii online cu un site web organizat și bine conceput. Dezvoltarea unui site web prietenos pentru SEO înseamnă că site-ul dvs. va optimiza viteza, elementele vizuale, navigarea și capacitatea de răspuns pe mobil, ceea ce poate contribui la creșterea reputației și a proeminenței mărcii dvs. în motoarele de căutare și la menținerea în top-of-mind pentru publicul dvs.

UX – similar cu designul site-ului, trebuie să vă gândiți la experiența generală a utilizatorului. Cât de ușor este să navighezi pe site-ul tău? Arhitectura site-ului pare logică? Este UI (interfața cu utilizatorul) copleșitoare sau vă face să doriți să rămâneți pe pagină? Vă recomandăm să vă testați site-ul pe mai mulți utilizatori, de preferință persoane care nu știu nimic despre produsul și serviciul dumneavoastră, pentru a determina ce părere au.

Creșteți-vă audiența cu ajutorul strategiilor de căutare

În afară de căutările de marcă, cel mai probabil veți dori ca site-ul și produsele dvs. să fie descoperite în motoarele de căutare prin intermediul altor interogări fără marcă. O campanie SEO excelentă, înglobează o varietate de subiecte și vă poate ajuta să vizați prospecții din linia de jos a pâlniei de vânzări, dar și din linia de sus și de mijloc a pâlniei de marketing, prin înglobarea cuvintelor cheie care se potrivesc cu toate etapele intenției unui utilizator.

Una dintre tehnicile SEO de top utilizate pentru stimularea creșterii audienței constă în cercetarea cuvintelor cheie. Găsirea de noi cuvinte-cheie long-tail și integrarea lor în conținut, vă poate ajuta să stimulați atât partea superioară a prospectului, cât și conversiile din partea inferioară a pâlniei. De asemenea, un conținut excelent are mai multe șanse de a fi distribuit, iar aici intervine achiziția de noi audiențe prin SEO și Social Media.

Creșterea numărului de leaduri și a conversiilor pe site-ul dvs. web cu ajutorul campaniilor SEO

Atunci când se bazează pe un conținut valoros, incluzând cuvinte cheie relevante, strategia SEO poate atrage mai mult trafic organic pe site-ul web, de la un public foarte bine direcționat. În schimb, acest lucru va avea ca rezultat un flux îmbunătățit de lead-uri către site-ul dvs. web, generând mai multe vânzări și venituri.

Deși utilizarea tehnicilor de generare de leaduri SEO va necesita ceva timp înainte de a începe să dea rezultate, acest proces poate genera un flux constant de prospecți de vânzări, spre deosebire de leadurile instantanee oferite de strategiile de generare de leaduri plătite.

Depășiți concurența cu o analiză SEO inteligentă

O investigație cuprinzătoare a competitorilor poate și va oferi unei agenții SEO informațiile necesare pentru a-și contura strategia digitală. Este important să înțelegeți cine este concurența, cum câștigă vizibilitate organică, cum sunt țintite cuvintele-cheie și ce strategie de backlink are cele mai bune rezultate. Toți acești factori pot ajuta site-ul dvs. să se ridice deasupra concurenței în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare.

Analiza legăturilor de backlink și a diferențelor de cuvinte cheie – două dintre cele mai importante procese utilizate în analiza concurenților – oferă date esențiale despre punctele slabe și punctele forte ale concurenților dumneavoastră. Aceste două studii vă pot ajuta să planificați cum să vă depășiți rivalii, să identificați ce tactici au cele mai bune performanțe în industrie și cum să vă prioritizați anumite sarcini SEO, astfel încât să vă îmbunătățiți autoritatea de clasare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.