Publicitate
Aquapark-728x90px
Banner2

De ce e bine să bei un pahar cu vin înainte de culcare. Descoperirea uluitoare făcută de oamenii de ştiinţă

De ce e bine să bei un pahar cu vin înainte de culcare. Descoperirea uluitoare făcută de oamenii de ştiinţă

Potrivit celui mai recent studiu publicat în jurnalul The Drinks Business, un pahar cu vin băut înainte de culcare te ajută să ai un corp de invidiat. Oamenii de ştiinţă au descoperit că licoarea ajută la arderea mai rapidă a grăsimilor.

Profită acum : Ofertă de nerefuzat

Ofertă de nerefuzat . Cum facem un concediu reușit cu bani puțini!

Oferta de nerefuzat  la President Hotel & Resort**** din Băile Felix

Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló

START OFERTE:Destinatii pentru toate gusturile si bugetele in toate colturile lumii

Profită acum: Vara în luna martie

AGASTIA SERV – Descopera ofertele de nerefuzat FORD

Cele mai recente studii arată că vinul consumat înainte de culcare ar putea ajuta la pierderea kilogramelor în plus.

Oamenii de ştiinţă au descoperit că vinul roşu conţine un compus chimic denumit resveratrol. Acesta ajută la arderea mai rapidă a grăsimilor. Pe lângă studiul publicat în jurnalul The Drinks Business, şi alte studii desfășurate la Harvard au demonstrat că există o legătură directă între consumul de vin și pierderea în greutate, scrie publicația Times of India, citată de catine.ro.

Oamenii de ştiinţă de la Harvard au fost efectuate pe un eșantion de 20.000 de femei. Timp de 13 ani, acestea au consumat aproape zilnic un pahar de vin roșu înainte de culcare.

În urma studiului s-a demonstrat că peste 70 % din femeile care consumaseră vin roșu au pierdut în greutate şi au mai multe şanse să se menţină în formă decât cele care nu au băut licoarea.

Pe lângă faptul că te ajută să slăbeşti, vinul are mai multe beneficii pentru sănătate. De exemplu, te ajută să dormi sau să te relaxezi mai uşor. Mai mult, compușii găsiți în vin ar ajuta la reglarea apetitului și implicit la consumarea mai puținor calorii.

Atenţie, specialiştii trag un avertizează că vinul trebuie consumat cu moderaţie.

Alte studii au arătat că vinul ar putea să-ţi îmbunătăţească starea mintală. Specialiștii au încercat să demonstreze impactul benefic al vinului asupra sănătății inimii. Studiile demonstrează că vinul poate reduce riscul de ateroscleroză, boli coronariene și accident vascular.

Unele cercetări spun că un pahar de vin consumat cu simț de răspundere ar putea îmbunătăți sănătatea intestinului.

Studiile spun că băutorii de vin roșu au un microbiom mai delivers decât cei care au băut alte tipuri de alcool de-a lungul vieții.

Sursa: rtv.net

Publicitate
Mara-728x90-2
Radiozu_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Publicitate
Banner-lunguiet-4
Packaging_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Ecoprovider
Logo-Agromir
General_insidemedia_330x330_gif_en_330x330_20fps_50q_pal1
Distribuie:

Parteneri

Logo-fcsbLOGO-Academia-HagiApsr-logoRomania-logoLeontin-agrepresLogo-aniversar95-opera-cluj-300x100D1
CUCUBAU-300x100Sigla-expl-e1399142318655Sport-profit153633571_112130517586930_6848597127967361658_nCase-de-Pariuri-OnlineLogo-iasi1Ziar-com2
Trimite o stire