DIETA ciudată cu ouă „topeşte” 5 kilograme în doar 7 zile

dieta cu ouaAi mai citit, cu siguranţă, despre dietele cu ouă fierte, care contribuie la scăderea în greutate. Însă planul pe care ţi-l prezentăm astăzi este unul diferit. Află şi tu cum te poate ajuta această dietă cu ouă să slăbeşti 5,5 kilograme în doar o săpătămână.

Susţinătorii planului spun că aceasta este una dintre cele mai populare şi eficiente diete. Vei reuşi să slăbeşti rapid şi uşor. Iar baza dietei ciudate cu ouă este chimia, nu cantitatea.

Dieta ciudată cu ouă are ca scop scăderea rapidă în greutate. Planul acesta privează corpul de anumiţi nutrienţi pentru un timp îndelungat, aşa că nu este o dietă recomandată pentru a slăbi pe termen lung.

Deoarece sunt foarte bogate în proteine şi nutrienţi, ouăle sunt alimente extrem de sănătoase. Tu îi vei oferi corpului majoritatea nutrienţilor şi vitaminelor de care are nevoie, doar prin consumul de ouă. Însă reţine că nu este un plan recomandat pe termen lung. Adoptând această dietă cu ouă, vei pierde aproape 5 kilograme şi jumătate după 7 zile.

Planul din spatele dietei cu ouă

ZIUA 1

Mic dejun: 1 pahar cu lapte degresat, 2 ouă fierte tari, 2 portocale

Prânz: 170 grame de carne fiartă de pui (fără piele), un pahar cu iaurt

Cina: o portocală şi un ou fiert, 140 grame de carne fiartă de pui.

ZIUA 2

Mic dejun: o lămâie stoarsă, cu o cană de apă călduţă, iar alături două ouă fierte

Prânzul: 1 grepfrut, 140 grame de peşte fript sau prăjit

Cina: 3 ouă fierte

ZIUA 3

Mic dejun: sucul de la o lămâie, proaspăt stors într-un pahar cu apă călduţă, şi 2 ouă fierte

Prânzul: 1 grepfrut, 170 grame de carne fiartă de vită

Cina: 3 ouă fierte

ZIUA 4

Mic dejun: ceapă şi mărar, plus pătrunjel, toate tocate mărunt peste o omletă (ouă jumări) din 3 ouă

Prânz: o salată cu 140 grame de pui fiert

Cina: 2 portocale şi 1 ou fiert

ZIUA 5

Mic dejun: 1 lingură de smântână, 2 ouă fierte, 2 morcovi

Prânz: un pahar de suc proaspăt stors de portocale, 2 morcovi

Cina: 1 ou fiert, 85 grame de peşte (fiert)

ZIUA 6

Mic dejun: 1 portocală proaspăt stoarsă sau 1 lămâie stoarsă, 140 grame iaurt degresat

Prânzul: 2 grepfruturi, 2 ouă fierte

Cina: 1 cană cu apă

ZIUA 7

Mic dejun: jumătate de grepfrut, 2 ouă

Prânzul: 1 portocală, 170 grame de carne de vită

Cina: 1 cană cu apă

Reţine: trebuie să urmezi dieta doar 7 zile. Pentru a creşte efectul procesului de scădere în greutate, trebuie să consumi mari cantităţi de apă.

Poţi începe să mănânci normal după aceste 7 zile.

Pentru a preveni un „şoc” pe care l-ar putea avea corpul tău după dietă din cauza mâncării, consumă multe ouă fierte în primele câteva zile după încheierea dietei.

Sursa: feminis.ro

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.