Din Maramureș în întreaga țară! Iată CUM poți să vinzi produse locale la nivel național!

Din Maramureș în întreaga țară! Iată CUM poți să vinzi produse locale la nivel național!

Dacă ai o afacere la început de drum și îți dorești să găsești clienți noi, pe lângă metodele de promovare locală, poți încerca să-ți lansezi business-ul și în mediul virtual, profitând, astfel, de faptul că majoritatea cumpărăturilor se fac online.

Se știe că Maramureșul are multe de oferit turiștilor și românilor de pretutindeni, fie că este vorba despre covoare și cojoace tradiționale, țesute manual, de celebra horincă sau de sculpturile din lemn, care au dus faima locului și peste hotare. 

Iată cum poți vinde online produse locale!

Anul acesta, cei care doresc să comercializeze, în continuare, produse autentic maramureșene trebuie să ajungă la publicul lor pe alte căi decât târgurile tradiționale, care nu se vor mai putea organiza o perioadă. 

Această metodă de promovare implică lansarea unui site pentru brand-ul sau afacerea proprie, pe care îl poți personaliza după preferințe, odată ce ai rezolvat partea de găzduire web, care este și cea mai importantă. Chiar dacă nu te pricepi foarte bine la astfel de detalii, specialiștii te vor îndruma pentru a beneficia de cele mai bune servicii

Dat fiind faptul că România este țara cu cea mai bună conexiune la internet din Europa, este păcat să nu profiți de această oportunitate, pentru a ajunge nu doar la persoanele din comunitatea locală, ci să te adresezi, la nivel național, unei mase mari de consumatori care încă nu-ți cunosc afacerea. Află, în continuare, care sunt avantajele unui site propriu pentru afacerea familiei:

 

  • Expunere la mai mulți clienți

 

Împărțind flyere sau lipind afișe prin oraș, vei ajunge doar la persoanele care trăiesc în comunitate și care ar putea să nu fie la fel de interesate de produsele tradiționale, dat fiind că au tangență cu acestea și sunt expuse la foarte multe contraoferte. Cu ajutorul unui site, vei targeta un public nou, care are mai puține informații și care ar putea fi atras de ceea ce oferi tu.

 

  • Punct în plus față de competitorii din aceeași industrie

 

Competitorii locali, care nu sunt încă prezenți în mediul online, vor pierde în fața ta, aceștia neavând expunerea la nivel național pe care o poți obține tu. În plus, faptul că ai un site propriu înseamnă că poți prelua mai multe comenzi, iar clienții pot plăti la primirea coletelor sau online, fără a avea restricții în cazul unei pandemii, cum s-a întâmplat anul acesta. 

 

  • Reclamă gratuită

 

Site-ul propriei afaceri este o carte de vizită gratuită, pe care o poți oferi fiecărui vizitator online și pentru care poți crea oferte personalizate, crescând astfel vânzările. Gândește-te la cum vei comunica noutățile, prin newslettere și emailuri, întregii baze de date de potențiali clienți, pe care o vei avea odată ce începi să interacționezi cu ei online.

 

  • Crearea în timp a unei imagini profesioniste

 

Având un magazin online sau măcar un site propriu de prezentare, lași impresia unei afaceri puternice, moderne, pe care nu doar clienții vor să o cunoască, dar și alți posibili parteneri de afaceri sau colaboratori, care vor fi plăcut impresionați de dorința de dezvoltare și de deschiderea pe care o confirmă o pagină profesionistă, bine întreținută și actualizată. 

Acestea fiind spuse, nu ai niciun motiv să mai stai pe gânduri în privința promovării afacerii tale în mediul online, ci doar să te apuci de lucru, pentru că, la fel cum amenajarea unui magazin fizic implică muncă și organizare, la fel și site-ul unui magazin online presupune planificare și multe ore de lucru în fața calculatorului, dar rezultatele pot fi surprinzătoare! Sursa foto: shutterstock.com

Loading...
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.