Publicitate
Aquapark-728x90px
Banner2

Dovedit ştiinţific: FENTEZI cele mai comune boli dacă mănânci ZILNIC 10...

Dovedit ştiinţific: FENTEZI cele mai comune boli dacă mănânci ZILNIC 10...

Dovedit ştiinţific: FENTEZI cele mai comune boli dacă mănânci ZILNIC 10...

Deşi specialiştii recomandau echivalentul a cinci porţii de fructe şi legume ca parte a unei diete sănătoase, studii recente arată că pentru a reduce riscul de apariţie a afecţiunilor inimii sau cancerului este necesară dublarea aportului de fructe şi legume.

Potrivit unui studiu recent, beneficii majore în ceea ce priveşte sănătatea au fost înregistrate în momentul în care dieta zilnică a subiecţilor includea nu mai puţin de zece porţii de fructe şi legume.

Cercetătorii au ajuns la concluzia că 800g de fructe şi legume consumate în fiecare zi, gramajul unei porţii fiind de 80g, aduc cele mai mari beneficii în ceea ce priveşte reducerea riscului de apariţie a unor afecţiuni.

Cercetarea, publicată în International Journal of Epidemiology, a scos la iveală şi anumite fructe şi legume care protejează cel mai bine organismul împotriva diverselor afecţiuni. Merele, perele, citricele, legumele cu frunze verzi, precum spanacul, dar şi cruciferele, precum broccoli, varză sau conopidă, ajută la reducerea riscului de apariţie a unor afecţiuni ale inimii, a accidentelor vasculare cerebrale şi a decesului prematur.

sursa

Publicitate
Mara-728x90-2
Radiozu_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Publicitate
Banner-lunguiet-4
Packaging_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Ecoprovider
Logo-Agromir
General_insidemedia_330x330_gif_en_330x330_20fps_50q_pal1
Distribuie:

Parteneri

Logo-fcsbLOGO-Academia-HagiApsr-logoRomania-logoLeontin-agrepresLogo-aniversar95-opera-cluj-300x100D1
CUCUBAU-300x100Sigla-expl-e1399142318655Sport-profit153633571_112130517586930_6848597127967361658_nCase-de-Pariuri-OnlineLogo-iasi1Ziar-com2
Trimite o stire