Publicitate
Aquapark-728x90px
Banner2

E ca la droguri! Daca renunti la fast-food, risti sa intri in sevraj

E ca la droguri! Daca renunti la fast-food, risti sa intri in sevraj

Alimentele cu exces de sare sau zahar tind sa dea dependenta si provoaca un comportament alimentar impulsiv in randul celor care le consuma des.

Renuntarea la mancarurile nesanatoase, de tip fast-food, ar avea, potrivit cercetatorilor de la Universitatea din Michigan, SUA, acelasi impact asupra organsimului precum renuntarea la droguri.

Conform studiului oamenilor de stiinta, persoanele care renunta la obiceiurile culinare nesanatoase – la consumul de hamburger, pizza, shaorma, ducliuri, sucuri carbogazoase etc. - incep sa se simta tristi, abatuti si deprimati, exact la fel cum patesc oamenii care renunta la droguri. Cu toate acestea, cercetatorii sustin ca dupa cinci zile fara alimente nesanatoase, corpul incepe sa se adapteze schimabrilor si starea de nefericire incepe sa dispara.

Sursa: kanald.ro

Publicitate
Mara-728x90-2
Radiozu_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Publicitate
Banner-lunguiet-4
Packaging_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Ecoprovider
Logo-Agromir
General_insidemedia_330x330_gif_en_330x330_20fps_50q_pal1
Distribuie:

Parteneri

Logo-fcsbLOGO-Academia-HagiApsr-logoRomania-logoLeontin-agrepresLogo-aniversar95-opera-cluj-300x100D1
CUCUBAU-300x100Sigla-expl-e1399142318655Sport-profit153633571_112130517586930_6848597127967361658_nCase-de-Pariuri-OnlineLogo-iasi1Ziar-com2
Trimite o stire