Meciul de deschidere a Cupei Mondiale de fotbal 2014, Brazilia – Croația 3-1, a generat 58 de milioane de postări pe Facebook, de aproape cinci ori mai mult decât ceremonia de decernare din acest an a premiilor Oscar, informează Reuters.
Faza cea mai comentată pe Facebook a fost primul gol al lui Neymar, prin care Brazilia a egalat după autogolul lui Marcelo. Pe locul doi s-a situat controversatul penalty transformat de Neymar, ce a adus-o pe Selecao în avantaj.
Cea mai activă țară pe Facebook în timpul meciului a fost Brazilia, cu 16 milioane de postări, urmată de Statele Unite și Anglia.
Cele 58 de milioane de postări „reprezintă de peste 20 de ori capacitatea tuturor stadioanelor Cupei Mondiale”, a indicat Facebook într-un comunicat.
Mondialul este o mare oportunitate de afaceri pentru companii ca Facebook, în condițiile în care fani din toată lumea folosesc rețelele sociale pentru a comenta live evenimentele.
În timpul meciului de deschidere, cei mai activi au fost bărbații între 18 și 24 de ani, a precizat Facebook.