Cu siguranţă nu te-ai fi gândit niciodată că banalul măr îţi poate da mai multă energie decât o cească de cafea. Cercetătorul Dan Vodnar, specialist în ştiinţa alimentelor, spune că acest lucru se întâmplă datorită conținutului bogat în vitamina C, minerale și fibre.
Profită acum : Ofertă de nerefuzat
Ofertă de nerefuzat . Cum facem un concediu reușit cu bani puțini!
Oferta de nerefuzat la President Hotel & Resort**** din Băile Felix
ATP Motors. Campanii de nerefuzat. Noi îți găsim soluția!
Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló
START OFERTE:Destinatii pentru toate gusturile si bugetele in toate colturile lumii
Profită acum: Vara în luna martie
AGASTIA SERV – Descopera ofertele de nerefuzat FORD
Este vorba despre măr. Cercetătorul Dan Vodnar spune că merele au un conţinut ridicat de carbohidraţi, fibre, vitamica C şi minerale, motiv pentru care acestea sunt o adevărată sursă de energie.
”Știați că? Un măr oferă mai multă energie decât o cafea? Băutorii de cafea s-ar putea să conteste această afirmație, însă ea este adevărată. Consumul unui măr este o opțiune pentru a vă reîmprospăta energia.
Merele au un conținut ridicat de carbohidrați, fibre, vitamina C și minerale, motiv pentru care sunt o adevărată sursă de energie”, spune cercetătorul Dan Vodnar, profesor de Gastronomie Moleculară şi Biotehnologii alimentare, și prorector la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) din Cluj, potrivit Antena 3.
Merele sunt printre fructele cele mai consumate de români. Specialiştii ne recomandă să le consumăm cu tot cu coajă, deoarece aici se află principalele vitamine şi minerale care dau un surplus de energie.
Mărul mai este recomandat celor care suferă de astenie, surmena, convalescenţă sau chiar anemie. Fructul mai energizant ca o ceaşcă de cafea este bogat în fibre, „curăţă” toxinele din organism şi ne poate ajuta şi la îmbunătăţirea analizelor de sânge.
Sursa: rtv.net























