Publicitate
Aquapark-728x90px
Banner2

Fructul care opreşte îmbătrânirea. Ce să mănânci ca să fii tânăr mereu

Fructul care opreşte îmbătrânirea. Ce să mănânci ca să fii tânăr mereu

A fost descoperit fructul care opreşte îmbătrânirea. Dacă vrei să rămâi tânăr, măncâncă avocado. Mai multe studii au demonstrat că acest fruct exotiv încetineşte procesul de îmbătrânire.

Profită acum : Ofertă de nerefuzat

Ofertă de nerefuzat . Cum facem un concediu reușit cu bani puțini!

Oferta de nerefuzat  la President Hotel & Resort**** din Băile Felix

Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló

Oferte Speciale pentru Revelion in Tara si in Strainatate!

Profită acum: Vara în luna februarie

ATP Motors. Campanii de nerefuzat. Noi  îți găsim soluția!

Este vorba despre avocado. În urma unor studii s-a descoperit că acest fruct exotic, bogat în magneziu, stagnează procesul de îmbătrânire.

Un studiu realizat de Universitatea Tufts, apărut în jurnalul Nutrients, arată că avocado este fructul care te menţine tânăr. Mai mulţi voluntari au fost monitorizaţi timp de şase luni. Unii au consumat un avocado pe zi, în timp ce alţii au mâncat un cartof sau 240 de grame de năut. La final, oamenii de ştiinţă au descoperit că cei care au mâncat avocado aveau un nevel mai mare de luteină, asociat funcției cognitive și memoriei.

De asemenea, avocado este excelent în dietă și datorită conținutului de magneziu. Magneziul este esenţial pentru că el se regăsește în fiecare celulă din organism și este vital pentru multe funcții ale organismului.

Trebuie să ştiţi că un avocado conține 60 mg de magneziu, adică 15% din necesarul zilnic recomandat.

Magneziul acționează atât asupra creierului, cât şi asupra vaselor de sânge. Acesta dilată vasele de sânge și crește circulația sangvină către creier, potrivit csid.ro.

De asemenea, avocado se numără printre alimentele care conțin acizi grași omega-3. Aproximativ 60% din creier este făcut din grăsime și jumătate din această cantitate este omega-3. Alimentele bogate în omega-3 previn declinul cognitiv, adică apariția bolii Alzheimer. De asemenea, omega-3 produce celule nervoase, vitale pentru memorie și capacitatea de a învăța.

Sursa: rtv.net

Publicitate
Mara-728x90-2
Radiozu_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Publicitate
Banner-lunguiet-4
Packaging_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Ecoprovider
Logo-Agromir
General_insidemedia_330x330_gif_en_330x330_20fps_50q_pal1
Distribuie:

Parteneri

Logo-fcsbLOGO-Academia-HagiApsr-logoRomania-logoLeontin-agrepresLogo-aniversar95-opera-cluj-300x100D1
CUCUBAU-300x100Sigla-expl-e1399142318655Sport-profit153633571_112130517586930_6848597127967361658_nCase-de-Pariuri-OnlineLogo-iasi1Ziar-com2
Trimite o stire