Întreaga lume a înnebunit la auzul dietei suedeze: iată secretul din spatele ei!

dietaAceastă dietă include un consum redus de carbohidraţi, iar accentul cade pe consumul de grăsimi şi proteine. Un alt avantaj al acestei diete este acela că poţi uită de număratul caloriilor, precum şi de faptul că în anumite momente ale zilei poţi mânca, fără însă a neglja anumite reguli.

Dietă suedeză grupează alimentele în 3 categorii!

Mâncăruri permise:

– carnea albă

– toate tipurile de peşte şi crustacee

– ouă gătite în orice fel

– legume care cresc la sol ( varză, broccoli, dovlecei, măsline, roşii, spanac, ciuperci, salată verde, ardei iute)

– produse lactate, exclusiv cele foarte grase ( iaurt, unt, cremă de brânză, brânză, lapte bătut)

– seminţe ( seminţe de floarea soarelui, nuci, seminţe de dovleac, migdale, alune, nuci indiene, nuci braziliene)

Mâncăruri permise uneori:

– legume ca sfeclă, morcovii, ţelina

– fructele; un fruct pe zi este suficient că deşert

– ciocolata cu o concentraţie mare de cacao ( peste 70% cacao), de 2 ori pe săptămâna

Mâncăruri interzise:

– zahărul, sucurile îmbuteliate, sucurile acidulate, produse de patiserie, prăjiturile, îngheţata, îndulcitorii artificiali

– cerealele şi amidonul ( pâine, orez, paste, cartofi, chipsuri, cereale)

– margarină şi uleiurile rafinate

– alcoolul, în special berea

Dieta este foarte simplă şi nu îţi încarcă organismul, aşa că este recomandată în special în momentele în care vrei să pierzi rapid din greutate, fără să te înfometezi sau când vrei să pierzi din grăsimea în exces.

Aşadar, serveşte 3 mese pe zi şi încearcă să consumi doar din mâncărurile permise. Un alt amănunt important – trebuie să te ridici de la masă fără să ai stomacul „plin”.

Sursa: secretele.com

 

Loading...
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.