Publicitate
Aquapark-728x90px
Banner2

Licoarea care te ajută să trăieşti mai mult şi îţi ţine inima sănătoasă. Se beau 3 ceşti pe zi

Licoarea care te ajută să trăieşti mai mult şi îţi ţine inima sănătoasă. Se beau 3 ceşti pe zi

Licoarea care te ajută să trăieşti mai mult şi îţi ţine inima sănătoasă. Se beau 3 ceşti pe zi

Profită acum : Ofertă de nerefuzat

Ofertă de nerefuzat . Cum facem un concediu reușit cu bani puțini!

Oferta de nerefuzat  la President Hotel & Resort**** din Băile Felix

Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló

Un studiu de mare anvergură arată că, de fapt, ceea ce ştiam până recent despre consumul acestei băuturi dă peste cap realitatea.

START OFERTE:Destinatii pentru toate gusturile si bugetele in toate colturile lumii

Profită acum:Early Booking

  AGASTIA SERV – Descopera ofertele de nerefuzat FORD

Pe baza unei analize de la UK Biobank, care a studiat datele a mai puțin de jumătate de milion de persoane, s-a constatat că oamenii care beau două până la trei căni de cafea în

fiecare zi tind să trăiască mai mult și să facă mai puține boli cardiovasculare în comparație cu cei care se abțin de la băutură, potrivit sciencealert.ro.
Deși cercetarea nu susține că mai multă cafea adaugă ani de viață, este totuși o asociere intrigantă pe care oamenii de știință sunt dornici să o investigheze în continuare.

De asemenea, este important să se cântărească concluziile cu studiile anterioare care leagă contracția creierului și un risc crescut de demență cu un obicei zilnic de șase sau mai multe cești de cafea.

"În acest studiu amplu, cafeaua măcinată, instant sau decofeinizată au fost asociate cu reduceri echivalente ale incidenței bolilor cardiovasculare și a decesului din cauza bolilor cardiovasculare sau din orice cauză", spune electrofiziologul Peter Kistler, de la Baker Heart and Diabetes Institute din Australia.

Specialist: Cafeaua măcinată, nessul sau cea decofeinizată trebuie băută cu moderaţie
"Rezultatele sugerează că aportul ușor până la moderat de cafea măcinată, instant și decofeinizată ar trebui considerat parte a unui stil de viață sănătos", mai spune specialistul.

UK Biobank este o bază de date la scară largă care conține înregistrări despre genetica, sănătatea și stilul de viață al persoanelor. În acest studiu, eșantionul a furnizat o medie de 12 ani și jumătate de informații despre sănătate și dietă pentru 449.563 de persoane cu o vârstă medie de 58 de ani.

Participanții au fost grupați în funcție de consumul lor zilnic de cafea și de ce tip de cafea au băut de obicei – cu puțin peste 100.000 de persoane care au raportat că nu au băut cafea deloc.

Ca parte a analizei, cercetătorii au luat în considerare efectele vârstei, sexului, etniei, obezității, hipertensiunii arteriale, diabetului zaharat. De asemenea, s-a luat în calcul şi dacă persoana sforăie, este fumătoare, consumă ceai sau alcool.

De acolo, Kistler și colegii săi au putut calcula diferențele în ceea ce privește sănătatea inimii și decesul din orice cauză pentru toți băutorii de cafea pe parcursul perioadei de studiu, în comparație cu cei care nu au băut cafea.

Studiu: Cei care beau 2-3 căni de cafea pe zi au șanse mai mari să trăiască mai mult decât cei care nu beau

Consumul de cafea instant, măcinată și chiar decofeinizată a fost asociat cu o probabilitate mai mică de deces. Cei care beau două sau trei căni de cafea pe zi aveau șanse mai mari să trăiască mai mult decât cei care nu beau.

Cercetătorii pot doar să ghicească care ar fi cauzele. Dacă totul se datorează consumului de cafea, o mare varietate de potențiali compuși ar putea fi responsabili. "Cofeina este cel mai cunoscut component al cafelei, dar băutura conține peste 100 de componente biologic active", spune Kistler.

Săpând mai adânc, echipa a descoperit că acest consum de cafea este, de asemenea, legat de dezvoltarea bolilor cardiovasculare, astfel că cel mai scăzut risc de boală s-a observat printre cei care consumau două până la trei căni pe zi.

Totuşi, cercetătorii spun că doar câteva cești de cafea în fiecare zi par să fie reţeta ideală pentru o viaţă sănătoasă, şi nu consumul exagerat, de 6 ceşti.

Cu toate acestea, există câteva limitări de luat în considerare. Înregistrările bazei de date au fost predominant caucaziene, ceea ce face mai dificilă generalizarea constatărilor la o populație mai diversă din punct de vedere etnic.

Consumul de cafea a fost, de asemenea, autoraportat, mai degrabă decât monitorizat, iar baza de date nu ia în considerare modificările consumului de cafea sau tipului de cafea în timp.

"Descoperirile noastre indică faptul că un consum modest de cafea de toate tipurile nu ar trebui descurajat, ci ca un obicei benefic pentru inimă", spune Kistler.sursa

Publicitate
Mara-728x90-2
Radiozu_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Publicitate
Banner-lunguiet-4
Packaging_insidemedia_728x90_gif_en_728x90_30fps_50q_pal1
Ecoprovider
Logo-Agromir
General_insidemedia_330x330_gif_en_330x330_20fps_50q_pal1
Distribuie:

Parteneri

Logo-fcsbLOGO-Academia-HagiApsr-logoRomania-logoLeontin-agrepresLogo-aniversar95-opera-cluj-300x100D1
CUCUBAU-300x100Sigla-expl-e1399142318655Sport-profit153633571_112130517586930_6848597127967361658_nCase-de-Pariuri-OnlineLogo-iasi1Ziar-com2
Trimite o stire