Lipsa Magneziului provoacă mari probleme de sănătate. Iată 10 semne care arată că organismul tău are nevoie de mai mult magneziu!

Magneziul este un mineral esențial pentru organism deoarece participă la un număr mare de reacții metabolice, cum ar fi absorbția de calciu, potasiu și sodiu.

Profită acum : Ofertă de nerefuzat

Oferta de nerefuzat  la President Hotel & Resort**** din Băile Felix

Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló

Magneziul asigură sănătatea dinților și a oaselor, dar și a mușchilor și a ficatului. Favorizează digestia bună și previne constipația.

START OFERTE:Destinatii pentru toate gusturile si bugetele in toate colturile lumii

Ofertă de nerefuzat . Cum facem un concediu reușit cu bani puțini!

Ofertă de nerefuzat:Profită acum

Magneziul este un relaxant foarte eficient. Acesta joacă un rol esențial în echilibrul nervos și muscular. Prin urmare, este eficient împotriva stresului, anxietății, iritabilității sau chiar a depresiei. Un studiu a arătat că persoanele care consumă alimente procesate au un risc de 60% de a suferi de depresie, deoarece acest tip de alimente este bogat în zahăr și sărac în magneziu.

În plus, magneziul este un mineral important în procesul de slăbire; participă la transformarea grăsimilor în energie și alimentează celulele cu oxigen.

Mușchiul inimii funcționează continuu în modul „ton – relaxare”. În prima fază, calciul este implicat activ, fiind responsabil pentru ritmul cardiac. Pentru a doua fază, magneziul este important, deoarece stabilizează ritmul cardiac. Odată cu hipomagneziemia, apare o insuficiență a bătăilor inimii – aritmie.

Deoarece pereții vaselor de sânge sunt, de asemenea, musculari, atunci când magneziul este deficitar, devin mai puțin elastici și tensionați. Toate acestea duc la o creștere persistentă a tensiunii arteriale (TA).

Prin urmare, nu trebuie să ezitați să aveți un consum bogat în magneziu, deoarece o deficiență a acestui mineral poate prezenta simptome grave printre care:

1. Oboseala cronică
Magneziul este de obicei recomandat persoanelor cu oboseală cronică sau care, în general, se simt slăbite. Un studiu brazilian a arătat că mai mult magneziu ajută persoanele în vârstă care suferă de boli cronice.

2. Crampe musculare
Dacă suferiți de crampe musculare (de multe ori în zona gambei), acesta poate fi modul în care corpul dumneavoastră vă alertează asupra deficitului de magneziu. „Fără magneziu, mușchii nostri ar fi într-o stare constantă de contracție”, scrie Ancient Minerals. Încercați să luați magneziu înainte de culcare. Poate face minuni pentru somnul de noapte și pentru mușchii tăi.

3. Migrene
Persoanele care suferă de migrene au adesea lipsă de magneziu, ceea ce crește tensiunea musculară. Conform unui studiu, mai mult magneziu poate reduce riscul de greață, vărsături și sensibilitate la sunet și lumină, la persoanele care suferă de migrene.

4. Probleme de somn
Aveți probleme cu somnul și vă treziți adesea în toiul nopții? Acesta ar putea fi un semn al deficitului de magneziu. O modalitate de a vă asigura că obțineți un somn mai bun este creșterea aportului de magneziu. Un studiu din SUA indică faptul că administrarea suplimentară de magneziu poate ajuta la prevenirea tulburărilor de somn.

5. Tensiunea arteriala crescută
Astăzi, hipertensiunea este cea mai mare problemă de sănătate publică din lumea occidentală. Dar magneziul acționează ca un blocant natural, o formă de tratament al tensiunii arteriale. Într-un amplu studiu britanic realizat în 2013, cercetătorii au arătat că pacienții cu tensiune arterială normală ar putea beneficia foarte mult de aportul susținut de magneziu.

6. Dureri articulare
Mulți oameni suferă de dureri articulare, unii mai mult decât alții. Pentru unii oameni, creșterea aportului de magneziu ameliorează durerile articulare. Deoarece această creștere are foarte puține sau chiar nu are efecte secundare, merită să încercați.

7. Constipație
Magneziul este necesar pentru ca intestinele să funcționeze normal. Lipsa de magneziu poate provoca constipație, deoarece organismul are nevoie de acest mineral specific pentru a înmuia scaunul și a absorbi lichidul.

8. Astm
Studiile au arătat că respirația poate fi îmbunătățită atunci când nivelul de magneziu din sânge crește. Jurnalul medical The Lanceta a raportat, de asemenea, corelația puternică dintre creșterea aportului de magneziu și reducerea simptomelor astmului.

9. Depresie
Magneziul poate juca un rol crucial în starea noastră de spirit și funcția creierului. Experții consideră că nivelul scăzut de magneziu din dieta modernă este cauza depresiei și a bolilor mintale.

10. Aritmie
Bătăile neregulate ale inimii pot fi cauzate de un deficit de magneziu. Potrivit unor cercetători, magneziul protejează vasele de sânge și ajută la prevenirea aritmiei cardiace.

Din păcate, organismul nu poate produce magneziu, motiv pentru care are nevoie de un aport zilnic:
Pentru copii:
• De la 1 la 3 ani : 80mg / zi
• De la 4 la 8 ani : 130mg / zi
• De la 9 la 13 ani : 240mg / zi

Pentru femei:
• De la 14 la 18 ani : 360 mg / zi
• De la 19 la 30 de ani : 310 mg / zi
• De la 31 de ani : 320 mg / zi

Pentru bărbați:
• De la 14 la 18 ani : 410 mg / zi
• De la 19 la 30 de ani : 400 mg / zi
• De la 31 de ani : 400 mg / zi

Pentru a evita aceste simptome și pentru a rămâne sănătoși, este recomandabil să consumați alimente bogate în magneziu, cum ar fi: semințe de dovleac, cacao, nuci de Brazilia, migdale, fructe de mare, legume verzi, smochine, banane. Evitați alimentele procesate, deoarece acestea sunt aproape complet lipsite de magneziu.

În caz de suspiciune de deficit, depresie sau oboseală, concentrați-vă pe o dietă bogată în magneziu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.