Noi avantaje pentru locuitorii de blocuri: Comunicare modernizată și eficientizată prin email

Locuitorii de blocuri din România primesc vești bune în această vară, odată cu adoptarea unei propuneri legislative ce vizează modernizarea și eficientizarea comunicării în cadrul asociațiilor de proprietari.

Potrivit noilor reglementări, votate deja la Senat, proprietarii de apartamente vor putea fi informați despre adunările generale ale asociațiilor și hotărârile acestora și prin email. Conform legii, proprietarii sunt obligați să furnizeze președintelui asociației datele lor de contact, inclusiv pentru comunicarea electronică.

Aceste modificări vin în sprijinul persoanelor care, din diverse motive, nu pot observa sau afla la timp deciziile luate în cadrul adunărilor generale. Astfel, anunțarea despre adunările generale, inclusiv cele reconvocate sau extraordinare, se va putea face și prin mijloace de comunicare electronică, precum emailul sau aplicațiile mobile.

Inițiatorii măsurii explică că aceste modificări au ca scop modernizarea și eficientizarea procesului de convocare și desfășurare a adunărilor generale ale asociațiilor de proprietari, facilitând accesul membrilor la informațiile și deciziile importante. De asemenea, transmiterea hotărârilor prin mijloace electronice completează și modernizează procesul de înregistrare și comunicare a acestora, asigurându-se că informațiile sunt accesibile și pentru cei care preferă canalele de comunicare digitale.

Prin aceste schimbări legislative se urmărește creșterea transparenței, eficienței și accesibilității în funcționarea asociațiilor de proprietari, contribuind la o guvernanță mai bună și la satisfacerea nevoilor membrilor comunității.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.