Noi demersuri de promovare și perspective de colaborare în urma participării județului Maramureș la cea de-a 44-a ediție a BIT MILANO

La invitația Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului și a Organizației de Management al Destinației Județene Maramureș, Consiliul Județean Maramureș a participat la târgul internațional de turism BIT – International Tourism Exchange, care a avut loc în Milano, Italia, în perioada 4 – 6 februarie 2024. Evenimentul de anvergură a constituit o radiografiere a turismului global, promovând cele mai captivante destinații și cele mai interesante activități turistice și subliniind, totodată, tendințele în continuă schimbare în această industrie.

La evenimentul care s-a adresat atât turiștilor, cât și profesioniștilor industriei, au participat în acest an peste 1.100 de expozanți din 66 de țări, publicul având ocazia de a vizita trei zone tematice: Leisure – agrement, BeTech – servicii digitale și Mice Village – spațiu de dezbateri și conferințe. Județul Maramureș a fost promovat în cadrul standului național al României, alături de alți nouă co-expozanți din țara noastră. În deschiderea evenimentului, standul național a primit vizita Excelenței Sale, doamna Carmen Liliana Iacob, Consul General al României la Milano.

Purtând cu mândrie straie tradiționale maramueșene, delegația județului compusă din reprezentanți ai Consiliului Județean Maramureș și ai Organizației de Management al Destinației Județene Maramureș s-a remarcat cu ușurință printre expozanții din cadrul evenimentului. Promotorii Maramureșului au prezentat cu mult drag oferta turistică complexă care poate fi explorată în „țara celor patru țări”. Cultura tradițională, gastronomia locală, patrimoniul UNESCO și bogăția naturală s-au regăsit printre principalele puncte de interes ale publicului evenimentului. La fel de apreciate au fost și demonstrațiile Marianei Stan, meșter popular specializat în țesut și confecționat zgărdane, care prin podoabele realizate a adus în atenția vizitatorilor elemente din cromatica și simbolistica tradițională maramureșeană. Printre vizitatorii standului s-au numărat și bloggeri de călătorii, care au stabilit deja vizite în Maramureș, dar și maramureșeni care conduc afaceri de succes în domeniul turismului în Italia și care sunt dornici să le povestească clienților despre meleagurile lor natale.

Cu accent pe un turism durabil, conștient, personalizat și adaptat tendințelor digitale, BIT 2024 a depășit și de această dată așteptările participanților, consolidându-și poziția în topul evenimentelor de profil din Europa.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.