Compania de curierat Sameday investeşte peste un milion de euro pentru lansarea unei noi aplicaţii mobile în condiţiile care, potrivit unei cercetări comandate de companie, 78% dintre respondenţi îşi doresc o aplicaţie care să ofere mai mult control şi flexibilitate în procesul de livrare.
Funcţionalităţile cele mai dorite de utilizatori sunt urmărirea în timp real a procesului de livrare, posibilitatea amânării livrării, respectiv prelungirea termenului de păstrare a coletului în easybox.
Sameday a integrat în noua aplicaţie funcţionalităţi precum urmărirea în timp real pe hartă a traseului coletului, plata cu cardul direct din aplicaţie, redirecţionarea coletelor la easybox sau la altă adresă, prelungirea perioadei de păstrare a coletului în easybox cu până la 24 de ore sau amânarea livrării cu până la 5 zile în Bucureşti şi, respectiv, 2 zile lucrătoare pentru toate celelalte zone ale ţării.
‘Sameday App este primul produs lansat de Sameday care se adresează exclusiv consumatorului final şi devine un important diferenţiator în piaţa de curierat. Noul produs este menit să îmbunătăţească experienţa clienţilor, să crească încrederea în ecosistemul creat de magazinele online şi industria de curierat, contribuind astfel la dezvoltarea e-commerce-ului în România. Tehnologia este foarte importantă pentru noi, iar atunci când dezvoltăm soluţii digitale pornim de la aşteptările clienţilor care îşi doresc să deţină mai mult control asupra procesului de livrare. De aceea, cele mai apreciate funcţii ale unei aplicaţii mobile sunt cele care oferă confort, transparenţă şi flexibilitate’, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
Aplicaţia mobilă poate fi descărcată gratuit din Apple Store sau Google Play.