Stiai ca poti avea un abdomen perfect cu exercitiile potrivite pe banda de alergat?   

Stiai ca poti avea un abdomen perfect cu exercitiile potrivite pe banda de alergat?

Milioane de persoane din intreaga lume se antreneaza in fiecare zi pe banda de alergat pentru a se bucura de beneficii precum imbunatirea starii generale de sanatate, cresterea rezistentei la efort, topirea tesutului adipos si tonifierea musculaturii din anumite zone ale corpului.

Daca si tu vrei sa profiti de beneficiile pe care le aduce alergarea, afla ca rezultatele vizibile vor veni numai daca sustii antrenamentele cu o dieta adecvata si dai dovada de perseverenta. Perioada in care atingi obiectivele propuse, insa, depinde si de alte aspecte, asadar vestea buna este ca poate fi scurtata. Astfel, daca deja alergi in mod regulat si ai un stil de viata sanatos, insa ritmul in care slabesti a incetinit considerabil, solutia este sa apesi pedala de acceleratie prin abordarea programelor de tip Tabata si HIIT.

Progresul e cheia!

Cea mai buna metoda de a invita plictiseala si plafonarea este sa urmezi in fiecare zi acelasi set de exercitii pe banda de alergat. In scurt timp, lipsa rezultatelor multumitoare iti va afecta increderea si te va face sa te indoiesti de eficienta aparatului pe care te antrenezi.

Solutia este sa alternezi atat antrenamentele, cat si exercitiile si intervalele din fiecare sesiune de alergare. Pe langa noile provocari sportive de care te vei bucura, intervalele scurte si de intensitate variata iti vor scurta drumul catre obiectivul pe care il urmaresti, fie acesta pierderea in greutate sau definirea musculaturii coapselor.

Sfaturile si recomandarile sunt utile numai daca sunt puse si in practica, asadar mai jos vei descoperi un antrenament pe banda de alergat bazat pe intervale care te va ajuta sa topesti rapid si eficient tesutul adipos din zona abdomenului. In plus, alternarea vitezei de alergare si a perioadelor de odihna iti va permite sa ramai conectat la exercitiu, asadar va fi imposibil sa te plictisesti.

Tonifierea abdomenului pe banda de alergat – antrenament de 45 de minute

Programul urmator iti ofera sansa de a arde caloriile intr-un ritm accelerat, iar partea buna este ca poti adapta viteza de alergare la conditia fizica pe care o ai in prezent.

Pe durata antrenamentului va fi necesar sa monitorizezi viteza de alergare (km/h) si ritmul de efort perceput de corpul tau (REP – pe o scara de la 1 la 10). Inainte de a pasi pe banda de alergat, asigura-te ca suprafata acesteia este inclinata la primul nivel, asa incat sa poata simula conditiile reale de alergare si sa te poata proteja de accidentari in zona tibiei. Iata etapele acetui program:

– 5 minute de incalzire la o viteza de 5 km/h – REP 1-3;

– 5 minute la 6 km/h – REP 4-7;

– 2 minute la 7 km/h – REP 8-10;

– 3 minute la 6 km/h – REP 4-7;

– 2 minute la 7,5 km/h – REP 8-10;

– 3 minute la 6 km/h – REP 4-7;

– 2 minute la 8 km/h – REP 8-10 si vei ajunge la jumatatea acestui antrenament pe banda de alergat;

– 3 minute la 6 km/h – REP 4-7;

– 2 minute la 7,5 km/h – REP 8-10;

– 3 minute la 6,5 km/h – REP 5-7;

– 2 minute la 8 km/h – REP 8-10;

– 3 minute la 6,5 km/h – REP 5-7;

– 2 minute la 8 km/h – REP 8-10;

– 3 minute la 6,5 km/h – REP 5-7;

– 5 minute de revenire la 5 km/h – REP 1-3.

Poti modifica acest program in functie de conditia fizica pe care o ai si de timpul de care dispui, insa nu trebuie sa scurtezi sau sa elimini cele 5 minute rezervate incalzirii si, respectiv, revenirii, pentru a nu te expune riscului de accidentare. Daca vrei sa pui in practica aceasta rutina chiar de saptamana viitoare, alege o banda de alergat Sport-Mag.ro silentioasa si pliabila pe care sa o folosesti in confortul propriei locuinte!

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.