Surprinzătoarea… normalitate! România este o țară europeană, nu doar din punct de vedere geografic!

rcs-rds_002Surprinzătoarea… normalitate! România este o țară europeană, nu doar din punct de vedere geografic. Facând parte din Uniunea europeană, te-ai astepta ca lucrurile să meargă precum în țările civilizate.

Dar, din păcate, la noi mai sunt multe de îndreptat. Si totusi, în România se mai întâmplă si lucruri care ne surprind plăcut. În urmă cu apropape un an,am renunțat la serviciile Romtelecom-ului datorită modului defectuos de functionare al internetului.La cea mai mică adiere de vânt ori furtună, pica semnalul.

Făcusem numeroase sesizări însă situatia nu s-a remediat, asa că,după aproape 40 de ani, am renunțat la acest operator. Datorită faptului că sunt abonatul companiei RCS&RDS,care-mi furnizează televiziune prin cablu, am decis să-mi fac abonament si la internet.Și,mă felicit pentru această opțiune deoarece de la instalare si până acum, am fost foarte multumit de functionarea acestui serviciu.Duminică,însă, s-a întâmplat si aici o defectiune.Când am accesat internetul am constat,cu surprindere, că nu am semnal.

Am sunat la serviciul clienti unde,o doamnă extrem de amabilă, mi-a solicitat câteva detalii.Mi-a comunicat apoi că,în cel mai scurt timp,un operator local mă va contacta. Haida de, mi-am zis! Precis! Tocmai în duminica de Florii(sau Paste la catolici) o să vină „baieții” să-mi rezolve mie problema! Si,pentru că nu credeam în asemenea minuni de Paste, am plecat la Baia Mare pentru a urmări finala Cupei României la handbal masculin.

Dar, n-am făcut nici doi kilometri când a sunat telefonul si un operator de la RDS m-a întrebat dacă sunt acasă pentru ca vine sa-mi remedieze problema. I-am explicat că plecasem deja,dar că aceeasi problemă o are si vecina mea.Nici ei nu-i mergea internetul.Mi-a spus că nu poate să meargă decât dacă și ea va face o sesizare așa că, am stabilit să vina luni dimineata.

Spre si mai marea mea surprindere, acelasi operator m-a sunat,în jur de ora 19.00, spunându-mi că a rezolvat defecțiunea.A fost o problemă de alimentare la unul din echipamentele lor. Iată că și în Romania clientul poate fi respectat de către cel căruia îi platește pentru prestarea unor servicii. Multumesc RDS&RCS! Felicitări pentru promptitudine.

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.