Vrei sa faci o campanie Google Adwords? Afla diferenta dintre Search si Display

Google Adwords este unul dintre instrumentele cele mai eficiente de marketing, pe care un antreprenor le are la indemana pentru a-si dezvolta afacerea. Desi este o metoda relativ scumpa, bugetele investite intr-ocampanie Google Adwords de succes se masoara in vanzari profitabile si incasari mai mari pe termen lung.

Daca vrei sa colaborezi cu o agentie pentru aceste servicii de marketing, iti recomandam sa afli cateva lucruri de baza, mai intai despre cum functioneaza campaniile pe Google. In primul rand, este necesar sa cunostidiferenta dintre cele doua tipuri de campanii: Google Search si Google Display. Afla toate detaliile!

Obiectivul, primul pas in setarea unei campanii pe Google

Google Ads este, la prima vedere, o plaforma intuitiva. Descrierile sugestive si tipsurile pe care ti le ofera in timp ce navighezi pe platforma te-ar putea convinge de simplitatea de a gestiona aceste campanii. In realitate, in spate e nevoie de multa pregatire, experienta si expertiza, pentru ca rezultatele sa se vada cu adevarat.

Atunci cand configurezi o campanie, pasul numarul 1 este sa iti setezi obiectivul. Iatacateva dintre potentialele obiective pe care le-ai putea avea: crestereanumarului de vanzari, cresterea traficului pe website, generarea de lead-uri, evaluarea produsului si brandului, notorietatea brandului s.a.m.d. . Cu alte cuvinte, obiectivul are la baza actiunile pe care doresti sa le faca cei ce interactioneaza cu reclama.

 Cand faci o campanie Google AdwordsSearch?

Atunci cand vrei sa ajungi in fata clientilor tai la momentul potrivit si in locul potrivit. Simplu! Iata un scurt exercitiu de imaginatie. Ai in minte urmatorul scenariu: estio femeie de 35 de ani, care cauta o pereche de pantofi ieftini. Exact acestea sunt cuvintele folosite „pereche de pantofi ieftini”.

Rezultatele pe care motorul de cautare Google le va scoate in evidenta se impart in doua categorii: cele sponsorizate si cele organice. In ambele cazuri, rolul marketingului este semnificativ. Brandurile care au la baza o strategie coerenta de promovare, ce respecta indicatorii de performanta si algoritmii Google, vor fi listate in primele rezultate organice. Brandurile care au la baza campanii de Search, apar in lista de reclame sponsorizate.

Cand faci o campanie Google Adwords Display?

Campaniile de afisare (display) sunt o alta forma populara de publicitate a zilelor noastre. Ele au la baza un mecanism simplu: expunerea bannerelor cu mesaje convingatoare in fata potentialilorclienti. Atat pe aplicatii web, cat si pe aplicatii mobile, campaniile Google Display permit afisarea bannerelor in fata utilizatorilor care – pur si simplu – navigheaza pe Internet, fara a cauta in mod activ o solutie la o anumita problema, un anumit tip de serviciu sau de produs.

Partea excelenta este ca nu platestidecat atunci cand utilizatorul da click pe anunt. Studii arata ca, in subconstient, toate aceste mesaje ramanintiparite, la fel ca in cazul spoturilor publicitare clasice, difuzate la radio sau TV.

Cauti o agentie care sa te ajute sa-ti atingi obiectivele? Iti recomandam Fortin.Agency

Indiferent cate sunt obiectivele tale: sa-ti crestivanzarile, sa ajungi la un alt nivel ca business, sa te expui mai mult in fata potentialei audiente, sa promovezi o oferta sau un anumit tip de produs / serviciu, poti avea cel mai bun partener. Fortin.Agency este o agentieAdWords cu un portofoliu impresionant de clienti, printre care se numara si Altex sau BMW. In echipa agentiei vei gasi tineri entuziasti, bine pregatitisi motivati.

 

 

 

 

Loading...
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.