Inspectoratul General pentru Situații de Urgență demarează procedura de recrutare, prin încadrare directă, pentru 198 de posturi existente la nivel național.
Din totalul acestora, 121 sunt pentru ofițeri, 72 pentru subofițeri și 5 pentru personalul civil. Alocate conform necesarului de personal, posturile scoase la concurs vizează domeniile juridic, logistic, achiziții publice, preventiv, financiar, resurse umane, IT, educație fizică, comunicare,operativ și transport.
Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Someș” al județului Satu Mare scoate la concurs următoarele posturi:
Nr.
Crt. |
Funcția
|
Compartiment/ specialitate |
1 | Ofițer specialist II | Inspecția de prevenire /avizare autorizare |
2 | Ofițer specialist II | Inspecția de prevenire /control și activități preventive |
3 | Ofițer specialist II | S.P.I.R.C. (instructor sportiv) |
4 | Subofițer tehnic principal | Comunicații și tehnologia informației/Tehnologia informației |
5 | Ofițer specialist II | Comunicații și tehnologia informației/Comunicații |
6 | Ofițer specialist I | Logistic/patrimoniu imobiliar |
7 | Ofițer specialist II | Financiar |
8 | Subofițer tehnic principal | Serviciul Resurse Umane/încadrare gestiune |
Cererile de înscriere pot fi depuse, în perioada 03 –10 ianuarie 2018, la Serviciul Resurse Umane din cadrul ISU SATU MARE, situat pe str. Fabricii nr. 35, Satu Mare.
Cei interesați pot consulta site-ul www.isusatumare.ro , secțiunea ”Organizare” și subsecțiunea ”Carieră” sau pot opta pentru obținerea informațiilor de interes prin accesarea web site-ului inspectoratului general www.igsu.ro, secțiunea “Anunțuri”. Acestea fac referire la graficul derulării concursurilor, modalitățile de înscriere și participare, condițiile de recrutare, probele de selecție și criteriile de departajare a candidaților.